Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Hona söker hane – reservdel till Naish leach ?
-
Hona söker hane – reservdel till Naish leach ?
Publicerad av stellan på 10 mars, 2004 vid 18:29Jag saknar ”Hanen” till spännet längst ute på leashen. Den del man sätter fast i selen. Vet någon var man kan köpa bara den delen. Jag har kollat igenom alla mina ryggsäckar och på naturkomaniet men det verkar vara en special ”hane”. Någon??
patrikol svarade 21 år sedan 4 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Fan detta är snabbt svarat. Tog inte mer än 20 sek? Är du moderator?. Kanon. Ska du till malmö något? Jag mailar dig imorgon.
-
Det tog inte lång tid innan nån skickade sin flickvän till dig! Hur bär du dig åt Stellan?
Skulle där inte stått Hane söker Hona?
-
Jag fick ett nytt spänne idag (hanen)(tusen tack Paul) men tyvärr passade det inte på leashen från 02. Det verkar som det är olika snabbspännen på bommarna från 02 och 03. Hanen jag fick passade på min 03:a
Nedan ser ni bild på honan. Anledningen till att jag behöver den är att jag ska sälja kiten med bom och då saknas denna lilla del…så retligt så…
Finns det någon som vet var jag får tag på en sådan???
-
Hör med Huber eller Michell dom kan säkert skaka fram något åt dig.
-
Trodde att Lisa var ledig men hon jobbar så då har jag Sam, lite mycket bök för bara en halvtimme i vattnet får se om jag får Simon med mig att passa Sam den stunden. Henke är ledig i morgon så det blir kanske då istället om det blir någon vind.
Logga in för att svara.