-
Hönö idag tisdag 21/8
Någon som skall ut och köra? jag sticker nog ut mellan 16:00-17:00. El om ni har något annat bra spot i dagens vind runt gbg trakten får ni gärna höra av er.
Jimmy
0735464674
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Hönö idag tisdag 21/8
Någon som skall ut och köra? jag sticker nog ut mellan 16:00-17:00. El om ni har något annat bra spot i dagens vind runt gbg trakten får ni gärna höra av er.
Jimmy
0735464674
Sticker gärna ut en sväng. Tompa, Virena, Mr Brown, Hedlund? Vore kul med lite ö-surf. Kan komma ifrån efter 16:00.
Hej,
Är sugen på lite kite idag. Var på Hönö är det ni kör?
/Axel
Idag blir det nog jungfruviken, vänster första rondellen efter färjan kör till nästa rondell och ta vänster igen. Du kommer då fram till en kyrkogård samtidigt som vägen tar slut. Slå mig en pling 0735464674, så beskriver jag.
Jimmy
Åkte ni ut Johan,Tompa mfl, Var det schysst?
Själv jobbade jag:mad:
Tyvärr inte 🙁
Idag ser det sådär ut men troligen åkbart ute på öarna. Väntar gärna till helgen p.g.a. lite åkommor men kan nog övertalas till att följa med på lite HC-stenig-skärgårdssurf
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Hönö idag tisdag 21/8
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.