Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Hookipa idag
-
Fina bilder med fina förhållanden. Håll oss uppdaterade med mer i framtiden. Här kommer en liten hälsning från dagens underbara sideoff segling i “Apelvika”. Erkänn att ni har lite hemlängtan 😉
-
@gurra1978 452482 wrote:
Fina bilder med fina förhållanden. Håll oss uppdaterade med mer i framtiden. Här kommer en liten hälsning från dagens underbara sideoff segling i “Apelvika”. Erkänn att ni har lite hemlängtan 😉
…Klockren bild Gurra. You ´re the hero…såg blåsigt värre ut??
Björn
-
Någon som har en uppfattning om Maui sommartid under juni/juli. Bara hård vind och chop?
Keep on Rockin´
-
Vill ha ezzy 2009 de såg klart annorlunda ut än 2008 får hoppas att det är ännu bättre också.
-
grymt att sitta i mars en snöig påsk och få njuta av fina bilder och fina bottensvängar.
/gustav
-
Koa!
Du måste ta en bild med shortsen utanpå neopren. Det skulle jag vilja se 😉
/peder -
Satt en halvtimme nere på Hoo och tittade lite. Kul att se hur dom triggar varandra att göra svårare och svårare saker. I början var det rätt tamt, men när Cirkus Seadi drog igång så skruvades nivån upp några snäpp.
Thomas
-
Ser nästan ut som JP/NP fotosession. Är det verkligen så att JP brädorna får lite grönt på sig i år???
-
Skulle inte förvåna alls om Kaulis signaturplanka får lite grönt och gult i sann brasse-anda!
-
Nog är det gul-grönt alltid:
[IMG]http://item.slide.com/r/1/74/i/yS2-Om5H6T-47ghxroCEzpW_zF0Qssxt/[/IMG]
Snart är det dags för en riktig 2009-tråd tror jag. Intressantaste jag sett hittills är Brawsinho på en singelfin! 😀
-
Lite action från Kanaha för en dryg vecka sedan:
Det lite blåsigare så många av oss fick tillgripa våra småsegel.
-
så jäkla snyggt att det röda i seglet skiner igenom på vitvattnet på vissa bilder..
-
Det blåser nästan alltid och mer på sommaren (nästan 100% vinddagar). Vi hade en del 4,0 aprilvindar redan i mars i år (typ95% vind i 4 veckor).
Men Maui är ju förstås ALLTID bättre än hemma…
Vågor på sydswell kan du få men då gäller gnarly rev på sydsidan typ La Perouse. Inget för den orädde och ovane, då är Diamond Head på Oahu betydligt bättre och enklare att hantera.
Men som sagt Maui är alltid Maui, men kan du åka innan eller efter sommaren får du bättre vågsegling.
/Magnus
Logga in för att svara.