Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Hookipa idag
-
Men Maui är ju förstås ALLTID bättre än hemma…
/Magnus
Mag din sista session på Kuau var också en fin dag.
Vågornas storleken döljs bra bakom vattennivån på det djupa vattnet innanför revet;
bra sug i vågen.
Filip fick “close encounter” med en vacker Knölval som krydda.
Kul dag i lekfulla förhållanden, här får jag lite luft i vågridningen.
Malin N plåtade. -
Sista dagen var fin tills jag katapultade mig genom monofilmen på mitt Fire-segel. Fick till ett par aerials och nån setvåg innan det tog et abrupt stopp.
Hotsails loft fixade dock seglet på 3 timmar så jag fick ett fixat segel med mig hem igen, det är service det. Schysst när designern Tom själv lagar seglet-då vet man att det blir bra!
/Magnus -
Ola, fixa till bomhöjden, annars ser det bra ut!!! Hehe! 🙂
/Markus
-
Får väl lägga ett par bilder jag med!
En vanlig dag på jobbet, med Superfreak 4,2 och en Quatro custombräda byggd för Jason Polakow. Skön som tusan i chop och tokdrag.
En singelfena faktiskt! ursäkta att jag svär i kyrkan 😉
/Magnus -
Men jag var ju med på bröllopet, inte har ni skilt er? /JB
Fast jag håller med, det funkar både ensam, två eller fler.
-
Haha träffsäker som vanligt JB, på brädan singel, privat i par.
Men vem vet om jag i framtiden får par och/ eller singel fenor på brädorna…
“moving over to the dark side” – “the force is with you young Skywalker”…
but you are not a Jedi yet…” 😀 -
Fast det är ju klart, både du och jag har ju bara en fru (var alltså).
/Jeppe B(i-fin)
-
Svallet bygger just nu på Hookipa. Ska ut om ca 1 timme å försöka plocka lite vågor med min singelfin och 4.7:a. Igår körde vi 4.3 där. Smått men lekfullt var det.
Idag hoppas vi på lite mer action…
Björn
-
@Jesper_B 455651 wrote:
Fast det är ju klart, både du och jag har ju bara en fru (var alltså).
/Jeppe B(i-fin)
Kanske en fena per familjemedlem är tricket på vågbrädorna…:D
Igår var det familje segling på Kanaha; fru först ut järnet på Fanatic Ripper´n med 4,2:an.
Sedan jag och sonen fram på brädan små-planandes! Perfekta familje brädan!
BIG SMILES FOR ALL 😀 -
Tjenare.
Har nu anlänt till Maui och var nere på Hookipa för första gången idag, ej ute då jag inte har några grejjer ännu. Förbaskat skön känsla att vara på plats i alla fall. Bra mycket trängre än jag tänkt mig dock.
Hoppas vi stötes på under kommande veckor. Jag skulle gärna bjuda hem alla på lite grillning och några kalla, men jag anser att min studentlya i Ronneby hade varit mer lämpligare.
Anyway, jag kör runt i någon amerikansk version av Nissan Almera (vit) (med en bagagelucka som någon utan nycklar varit inne i 3 gånger, minst.
Höres/syns
-
Always look at the bright side of life!!! Not the dark side! 🙂
Kom igen nu Calle, utvecklingen har lämnat singlarna bakom sig vid det här laget! (Surf-)Livet blev ju bara bättre sen du gifte dig, eller hur?Kolla bara så bra de går på Ho’okipa:
/Magnus
Logga in för att svara.