Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Hör int hit men kul om nån kan hjälpa

• Hör int hit men kul om nån kan hjälpa

Publicerad av _sofia_ på 7 oktober, 2008 vid 16:37

Behöver tips om någon duktig tatuerare som int har allt för lång väntetid, helst i västra götaland.

Ringde David (en av sveriges bästa) på act tattoo imorse, som har sin studio där jag kommer ifrån herrljunga och han har int tider förrän i slutet av feb och de kan man int boka utan att lämna deposition. Vill int vänta så länge och behöver hjälp av någon som är duktig på att skissa då jag int har den talangen:grin:

Vet att detta int hör hit men kan ju finnas folk här som är duktiga på att skissa på min idé eller känner en duktig tatuerare och kan rekomendera ett ställe.

PMa mig gärna om detta!

_sofia_ svarade 16 år, 3 månader sedan 6 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • neven

Medlem
    10 oktober, 2008 vid 09:52

Vad skall du tatuera för nåt då? Och var?? :tongue:

• _sofia_

Medlem
    10 oktober, 2008 vid 19:54

On my as!

• eliasp

Medlem
    11 oktober, 2008 vid 14:22

kommer inte ihåg hans namn men han som tatuerar för gpunkten i vbg e grym, spec om du låter han freehanda 🙂 även bra om han inte är kanadas..

• eliasp

Medlem
    11 oktober, 2008 vid 14:31

han heter kenneth

• surfslusken

Medlem
    11 oktober, 2008 vid 16:03

@_Sofia_ 507251 wrote:

On my as!

Come to papa så ska du få on your as!

• djevulen

Medlem
    12 oktober, 2008 vid 06:55

tjena sofia,,kolla med http://www.eviltwinstattoo.se/,,,ligger iofs i hbg men det e helt klart sveriges bästa,,,,har gjort en där för ett gäng år sen
    Mathias

• larssa

Medlem
    12 oktober, 2008 vid 13:38

@djevulen 507507 wrote:

tjena sofia,,kolla med http://www.eviltwinstattoo.se/,,,ligger iofs i hbg men det e helt klart sveriges bästa,,,,har gjort en där för ett gäng år sen
    Mathias

Tyvärr har dom ännu längre väntetid o nu är det även bokningstopp. Annars är dom som sagt jävligt grymma.

• _sofia_

Medlem
    12 oktober, 2008 vid 16:02

Mmm ska checka upp de, skadar ju int ah ringa ah höra :laugh:

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Hör int hit men kul om nån kan hjälpa

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.