Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hösten närmar sig, och jag vill åka iväg :-)

• anonym-anvandare

Medlem
    23 augusti, 2005 vid 06:21

Tjena Honk!

Planerar ingen längre resa precis nu men vi är ett gäng som sticker till DK och bor i lyxhus om ett par veckor. En weekend med vågor/plattvatten och massa vind!

Hör av dig!

/Johan

• honk

Medlem
    23 augusti, 2005 vid 12:07

Är lyxhus ett finare ord för bordell? smile.gif

Låter mycket trevligt men jag tror jag skall satsa alla kort på en fetingresa efter jag slutat här på dice…

• rambo_johnson

Medlem
    23 augusti, 2005 vid 12:25

Cabarete och Pto Rico får det nog fan bli, borta bra men Hemma i Cabarete är det bäst ta med vågsurf brädan för det lär bli en galen vågsäsong…

• patrikol

Medlem
    23 augusti, 2005 vid 14:45

Fy fan inte det minsta avundsjuk på dig! tongue.gif wink.gif

• fredde

Medlem
    23 augusti, 2005 vid 14:48

Svar till:

Svar till:

Klart man ska dra iväg på en liten tur till vintern… Har precis bokat en liten trevlig rutt.

[/ QUOTE ]
    Var om man får fråga?

[/ QUOTE ]

Tjaa tänkte börja med puertorico sen costa rica och panama avsluta med antingen cabarete eller venezuela… har inte fastställt rutten helt än men en biljett till puertorico finns och hem 4mån senare

• arnolderik

Medlem
    23 augusti, 2005 vid 15:20

Helt rätt! Där är en hel del sten inne i viken där man riskerar att köra sönder både sig själv och brädan. Sen finns det en hel del sten ute på vänster kanten och även längst upp till höger. Landtungan gör att vinden är lite svagare där en utanför mot havet. Det är en ok spot men absolut inte fetast i Svedala enl mitt tycke. grin.gif

• luuddee

Medlem
    23 augusti, 2005 vid 15:25

grabbarna har nog missat skåne

• backe

Medlem
    24 augusti, 2005 vid 09:13

Näe där e helt käss, kom ente hit…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hösten närmar sig, och jag vill åka iväg :-)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.