Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Hösten närmar sig, och jag vill åka iväg :-)
-
Hösten närmar sig, och jag vill åka iväg :-)
backe svarade 19 år, 6 månader sedan 15 Medlemmar · 23 Svar
-
Tjena Honk!
Planerar ingen längre resa precis nu men vi är ett gäng som sticker till DK och bor i lyxhus om ett par veckor. En weekend med vågor/plattvatten och massa vind!
Hör av dig!
/Johan
-
Är lyxhus ett finare ord för bordell?
Låter mycket trevligt men jag tror jag skall satsa alla kort på en fetingresa efter jag slutat här på dice…
-
Cabarete och Pto Rico får det nog fan bli, borta bra men Hemma i Cabarete är det bäst ta med vågsurf brädan för det lär bli en galen vågsäsong…
-
Svar till:
Svar till:
Klart man ska dra iväg på en liten tur till vintern… Har precis bokat en liten trevlig rutt.
[/ QUOTE ]
Var om man får fråga?[/ QUOTE ]
Tjaa tänkte börja med puertorico sen costa rica och panama avsluta med antingen cabarete eller venezuela… har inte fastställt rutten helt än men en biljett till puertorico finns och hem 4mån senare
-
Helt rätt! Där är en hel del sten inne i viken där man riskerar att köra sönder både sig själv och brädan. Sen finns det en hel del sten ute på vänster kanten och även längst upp till höger. Landtungan gör att vinden är lite svagare där en utanför mot havet. Det är en ok spot men absolut inte fetast i Svedala enl mitt tycke.
Logga in för att svara.