Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Höstens film från Varat!
-
Fan va gott att höra Kenny Rogers i en kiterulle! det var väl förstås bara en tidsfråga innan knarkarcountryn och kitesurfingen skulle förenas.
Fin film!
-
På G söndag. Varamon. Säsongsavslutning kanske? Tar med mig min kitedelägare så ni får se att han faktiskt finns. Mobba honom inte för hans blåa och rosa våtdräkt bara. Han är från Norge…
-
Svar till:
På G söndag. Varamon. Säsongsavslutning kanske? Tar med mig min kitedelägare så ni får se att han faktiskt finns. Mobba honom inte för hans blåa och rosa våtdräkt bara. Han är från Norge…
[/ QUOTE ]
inte då
har föresten hört en historia om en båtmotor rille, ligger det något bakom den??? -
Bra film Olle…
Kolla 3.35 in i filmen, killen med de feta objektiven. Någon som sett han kort? Vad det någon som pratade med honom?
Måste blivit bra bilder med tanke på objektiven…
/Peter
-
Var inte riktigt bra idag. Lite för mycket syd i vinden och lite väl mycket kraft i byarna men tillgången till bastu styr ju en del också…
Men vad tusan, det var kul och det gick bra för Gautman. Han satte iofs kiten i ett träd efter fem minuter, men sen gick det bättre. 2-1 till honom nu i trädkampen.
Först ut i bildväg är ett bidrag i serien ”lyckliga kompisar med surfstället i bakgrunden”. När vi satt och vilade ett tag utanför vandrarhemmet (klädda som på bilden då alltså) gick Motalas helt klart snyggaste tjej förbi. INTE en blick fick vi…Konstigt…
-
2 Men Gautman har potential trots sin fablesse för träd. Kolla in den här bodydraggen…
-
4 som sagt. Ni får slåss om vem som är vem eller ifall ni är båda. Svårt att se.
Logga in för att svara.