Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Höstpriser på Kitekraft

• Höstpriser på Kitekraft

Publicerad av milkman på 29 augusti, 2009 vid 09:52

Tjena. Nu byter vi till höstpriser i butiken, tusentals kronor billigare kiter från Ozone tex.

Hade shoppen funkat som den ska så hade jag kunna lägga till fina reaskyltar etc.. Nu kunde jag bara ändra priserna på Kiter och brädor innan jag blev utslängd 🙂

http://www.kitekraft.se

För nu så kommer ända grafiken att finnas här 🙂

dane-insane svarade 15 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • dane-insane

Medlem
    29 augusti, 2009 vid 19:27

Va snålt att ni inte kunde ge mig mer än 300 i rabatt på min kite ja köpte förra veckan när ni nu ändå har sänkt priset på den med 500 spänn…
    Inte så mycke pengar iofs, men ni kunde visst inte gå ner mer sa ni då..
    /Daniel

• skotten

Medlem
    29 augusti, 2009 vid 22:24

ahh come on dude.. you know how it works.. its not fair to say that really is it? You should have bought a naish instead though… 😛

• dannep

Medlem
    29 augusti, 2009 vid 22:37

Känns som rean börjar när den börjar… inte en vecka innan. Så är det ju med all handel.

• sourra

Medlem
    30 augusti, 2009 vid 00:40
    Dane Insane;571340 wrote:
    Va snålt att ni inte kunde ge mig mer än 300 i rabatt på min kite ja köpte förra veckan när ni nu ändå har sänkt priset på den med 500 spänn…
    Inte så mycke pengar iofs, men ni kunde visst inte gå ner mer sa ni då..
    /Daniel

Det må så vara. Jag tycker det är ännu snålare att göra reklam på detta sätt istället för att köpa reklamplats.

• dane-insane

Medlem
    30 augusti, 2009 vid 06:23

tyckte bara det va lite konstigt att dom absolut inte kunde gå ner mer i pris när sen detta kom.. Men men.. Jävligt nöjd med kiten iaf. Tror inte ja byter till naish. har bara provat helixen iofs, men d va inget ja gillade.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Höstpriser på Kitekraft

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.