-
Höstuppbytning!!
Dags att köpa handskar, huva, varma skor och sånt nu när hösten är kommen, och vill be om era expertsvar!
Angående handskar har jag väl mest tittat på Mystic Dry Glove, ska väl funka från nu om några veckor då man inte kan vara utan fram hela säsongen? Finns inga i S men jag med normala tjejhänder borde väl kunna ha S? Någon annan handske jag ska överväga?
Angående huva står jag i valet och kvalet om en Mystic Neo Hood Extreme eller om man ska köpa en undertröja med inbyggd huva? Vad är bäst om man inte vill ha in något vatten?
Angående skor har jag ett par 3/2 mm men tänkte köpa ett par riktigt varma redan nu när jag ändå är i farten! Vill alltså ha så varma det bara går! Är Mystic Blade bra? Absolut ingen med ett sånt där band över vristen, då krampar foten!
Kanske ska tillägga att jag fryser väldigt lätt och vill vara så varm som möjligt! Vill ha det bästa, tycker att det är bättre att lägga lite mer pengar på något som håller än något som är billigt men som håller därefter. Snöat in mig lite på Mystic då alla verkar tycka att de är bäst…
Hoppas nån har tiden och vill hjälpa mig med dessa bekymmer … 😉
Logga in för att svara.