Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hot Spyclone 2006

  • adde

    Medlem
    29 juni, 2005 vid 13:06

    Svar till:


    Typiskt att reklammakarna tar gamla bilder! Om de vill sälja in till sportiga människor med koll kan de ju inte plocka en bild från 1990! Eller hur?!?!

    /Staffan

    [/ QUOTE ]

    Kolla reklamen för Alpine(?) i teknikens värld laugh.gif

    /adde

  • c_c

    Medlem
    29 juni, 2005 vid 13:18

    Svar till:


    En rolig grej: Det är jag som seglar med Hot Wave Vision på bilden som är bakgrundsbild för Ericson T610
    Min kompis Mattias Pettersson seglar bredvid mig till höger (syns inte i telefon men väl på reklampelarnas bilder). Vi har egna bilder från den dagen. Det är i Apelviken!

    [/ QUOTE ]

    Tur att jag har en gammal T610…letade fram bilden och mkt riktigt där är ju unge herr Bolminger med sitt Hot-segel! smile.gif Det blåste väl ALLTID 4.7 i Apelviken på den tiden?

  • s

    Medlem
    29 juni, 2005 vid 14:21

    Svar till:


    Svar till:


    En rolig grej: Det är jag som seglar med Hot Wave Vision på bilden som är bakgrundsbild för Ericson T610
    Min kompis Mattias Pettersson seglar bredvid mig till höger (syns inte i telefon men väl på reklampelarnas bilder). Vi har egna bilder från den dagen. Det är i Apelviken!

    [/ QUOTE ]

    Tur att jag har en gammal T610…letade fram bilden och mkt riktigt där är ju unge herr Bolminger med sitt Hot-segel! smile.gif Det blåste väl ALLTID 4.7 i Apelviken på den tiden?

    [/ QUOTE ]

    Och det är en 4.7:a på bilden! För min 4.1:a hade andra färger.
    Men fattar ni vilket drag det var i dessa segel! Buk ända från toppen och ner! Grymt…. dåligt!

    Tyvärr är inte Mauser med på bilden. Han seglade det klassiska märket ART. Numera utdöda sedan några år, men det var faktiskt ett segel före sin tid. Då. Och vi pratar 1988 års modell på det 😉

    /Staffan

  • mag

    Medlem
    29 juni, 2005 vid 14:49

    Tea-bag får en ny innebörd!!! grin.gif
    Fast snygga var dem.
    /Magnus

  • philippos

    Medlem
    22 augusti, 2005 vid 09:55
  • philippos

    Medlem
    22 augusti, 2005 vid 09:58

    En till.

    Saxat från HSM-forum: Jeff – We deleted the web on the leech, too much graphic.
    One cool thing is this line will now go down to the 0.8m for the kids too!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    22 augusti, 2005 vid 10:26

    Allt hänger ihop…och kommer tillbaka i någon form
    …och snacka om grafisk retrodesign, mer clean industridesign är väl passé…

    Spiderlook Five 1996 med egen option att placera spindeln i webben där man själv vill!!!

    Plockade fram 3,8 o provriggade till 8-åriga sonen för någon vecka sedan…helt i rosa/rött, kanske 2007?

    //RRD

  • brutus

    Medlem
    22 augusti, 2005 vid 13:29

    Glammigt hollywoodsegel!
    hmm, inte min pryl, men jag ser fram emot “Spiderman 3 – surf´s up!” crazy.gif

  • mangans

    Medlem
    22 augusti, 2005 vid 13:43

    Hehe, kanske kommer om några år!

  • poppo

    Medlem
    23 augusti, 2005 vid 06:40

    abolut roligast var ju mannen som håller i seglet! ser ut som han håller på att blåsa bort / skita på sig.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hot Spyclone 2006

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.