Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › hotsailsmaui 2005
-
hotsailsmaui 2005
Publicerad av jesper_b på 5 december, 2004 vid 22:19Finns på http://www.hotsailsmaui.se
Hoppas så många som möjligt kan komma på “Stekhet Afton” utanför Stockholm nu på torsdag!
Jesper B
anonym-anvandare svarade 20 år, 1 månad sedan 14 Medlemmar · 27 Svar -
27 Svar
-
Johan!!
Gäst5 december, 2004 vid 22:36Vadå “Stekhet afton”? Detta har jag inte hört talas om.
Är det i Saltis eller? Kommer det visas några filmer?Lite mer info vore önskvärt…
-
om jag bott i sthlm hade jag lugnt kommit, satsar på vbg nästa år istället, fan nya so ser rååå skönt ut, men kan ni inte ta lite mer kort?? å filmen med so å sean ornadez var ju typ en liten bit med nya so å sen så var det förra årets modell… eller var det bara jag som har knasiga ögon?
-
från hotsailsmaui.se:BOKA TORSDAG 9 DECEMBER, KLOCKAN 19.30. Vi ses på Elvström-Sobstads (fd Doyle) segelmakeri i Fisksätra marincentrum, Nacka, klockan 19.30. Vill du ha en mer utförlig inbjudan: skicka ett email till jesper.blomberg@hhs.se
var där för två år sen tror jag. kul o se sakerna live o lite film var det nog med.nära saltis e det ju i alla fall.om jag hinner så drar jag dit.
-
Bilder både från Sverige och Maui kommer visas på “Stekhet Afton” på torsdag.
-
kommer det inte något liknande här i götet. Ni har väl en representant här också?
-
Svar till:
från hotsailsmaui.se:BOKA TORSDAG 9 DECEMBER, KLOCKAN 19.30. Vi ses på Elvström-Sobstads (fd Doyle) segelmakeri i Fisksätra marincentrum, Nacka, klockan 19.30. Vill du ha en mer utförlig inbjudan: skicka ett email till jesper.blomberg@hhs.se
var där för två år sen tror jag. kul o se sakerna live o lite film var det nog med.nära saltis e det ju i alla fall.om jag hinner så drar jag dit.
[/ QUOTE ]
-
Jag har ju varit Göteborgsrepresentant, men bor i Örebro nu. Möjligen kanske jag kan fixa något ändå till våren.
Däremot blir det ju en rejäl kickoff i Varberg under våren.
-
dixon!
Som nämts tidigare blir det rivstart den 10 mars här i Varberg. Med bla senaste nytt från Maui, Jesper kommer med direktflyg.(nästan) Så boka in det datumet. Och lämna bilen hemma, eller ännu bättre ta med brädan ner och stanna över helgen o surfa!
ILA “din hot-rep i Varberg”
-
Hade varit trevligt att testa en massa segel den 10:e. Skall komma ner och testa den där flamman iså fall.
-
vad kommer visas? enbart segel eller även brädor?
saft, kakor, öl, julmust? -
Ja, öl kommer att serveras! Det var väl det som var det viktiga?
-
Det är väl bara riggprylar (i Stockholm i alla fall) tror jag. Kanske kan jag plocka med några Starboard 2005 (FreeSex, Acid, EVO) i min buss, om någon skulle vilja kolla på dem.
Logga in för att svara.