Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing hotsailsmaui 2005

• Johan!!

Gäst
    5 december, 2004 vid 22:36

Vadå “Stekhet afton”? Detta har jag inte hört talas om.
    Är det i Saltis eller? Kommer det visas några filmer?

Lite mer info vore önskvärt…

• herodude

Medlem
    5 december, 2004 vid 23:13

om jag bott i sthlm hade jag lugnt kommit, satsar på vbg nästa år istället, fan nya so ser rååå skönt ut, men kan ni inte ta lite mer kort?? å filmen med so å sean ornadez var ju typ en liten bit med nya so å sen så var det förra årets modell… eller var det bara jag som har knasiga ögon?

• jonasp

Medlem
    6 december, 2004 vid 09:14

från hotsailsmaui.se:BOKA TORSDAG 9 DECEMBER, KLOCKAN 19.30. Vi ses på Elvström-Sobstads (fd Doyle) segelmakeri i Fisksätra marincentrum, Nacka, klockan 19.30. Vill du ha en mer utförlig inbjudan: skicka ett email till jesper.blomberg@hhs.se

var där för två år sen tror jag. kul o se sakerna live o lite film var det nog med.nära saltis e det ju i alla fall.om jag hinner så drar jag dit.

• ola-h

Medlem
    6 december, 2004 vid 09:14

Bilder både från Sverige och Maui kommer visas på “Stekhet Afton” på torsdag.

• dixon

Medlem
    6 december, 2004 vid 11:50

kommer det inte något liknande här i götet. Ni har väl en representant här också?

• anonym-anvandare

Medlem
    6 december, 2004 vid 13:37

268585-HOT-night.jpg

• anonym-anvandare

Medlem
    6 december, 2004 vid 14:40

Någon mer detaljerad tid än torsdag?

• basse

Medlem
    6 december, 2004 vid 15:03

Svar till:

från hotsailsmaui.se:BOKA TORSDAG 9 DECEMBER, KLOCKAN 19.30. Vi ses på Elvström-Sobstads (fd Doyle) segelmakeri i Fisksätra marincentrum, Nacka, klockan 19.30. Vill du ha en mer utförlig inbjudan: skicka ett email till jesper.blomberg@hhs.se

var där för två år sen tror jag. kul o se sakerna live o lite film var det nog med.nära saltis e det ju i alla fall.om jag hinner så drar jag dit.

[/ QUOTE ]

smirk.gif

• ola-h

Medlem
    6 december, 2004 vid 15:26

Jag har ju varit Göteborgsrepresentant, men bor i Örebro nu. Möjligen kanske jag kan fixa något ändå till våren.

Däremot blir det ju en rejäl kickoff i Varberg under våren.

• surfslusken

Medlem
    6 december, 2004 vid 16:30

dixon!

Som nämts tidigare blir det rivstart den 10 mars här i Varberg. Med bla senaste nytt från Maui, Jesper kommer med direktflyg.(nästan) Så boka in det datumet. Och lämna bilen hemma, eller ännu bättre ta med brädan ner och stanna över helgen o surfa!

ILA “din hot-rep i Varberg”

• basse

Medlem
    7 december, 2004 vid 06:41

Hade varit trevligt att testa en massa segel den 10:e. Skall komma ner och testa den där flamman iså fall.

• anonym-anvandare

Medlem
    8 december, 2004 vid 13:22

vad kommer visas? enbart segel eller även brädor?
    saft, kakor, öl, julmust? wink.gif

• surfslusken

Medlem
    8 december, 2004 vid 14:43

Ja, öl kommer att serveras! Det var väl det som var det viktiga? grin.gif

• ola-h

Medlem
    8 december, 2004 vid 16:07

Det är väl bara riggprylar (i Stockholm i alla fall) tror jag. Kanske kan jag plocka med några Starboard 2005 (FreeSex, Acid, EVO) i min buss, om någon skulle vilja kolla på dem.

• wiberg

Medlem
    8 december, 2004 vid 16:40

Hur tar man sig till hålan kommunalt?

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing hotsailsmaui 2005

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.