-
Hotsailsmaui 2008,5
Detta meddelande är 100% reklam!! På sätt och vis obetald eftersom bannern som ibland dyker upp ovan inte med nödvändighet har med inlägg på forumet att göra. Whatever:
Hotsailsmaui ångar på som aldrig förr både vad gäller internationell och svensk försäljning och självklart vad gäller utvecklingen av stekheta nya balla grejor. Jag har dock haft grymmedåligt samvete i minst ett halvår för oförmågan att arrangera stekheta aftnar, uppdatera hemsidan och skicka info-brev. Ett tag tänkte jag skita helt i att uppdatera hemsidan med 2008 års prylar, det var ju ändå så pass sent. Ber om ursäkt för denna oförmåga!
Nu blev det dock en liten miniuppdatering så här nästan halvvägs in på året. Sålunda finns lite ny info om Fire, Smack med flera segel, samt bilder på årets nya frambeslag på Aeronbomen (och korrekta bomlängder!), mm på http://www.hotsailsmaui.se
Alla nya stekheta actionbilder, det fulla sortimentet med bagar, hängselar, tampar, fler bommar, mm får dock vänta till nästa uppdatering av hemsidan när 2009 års prylar släpps. Då SKA jag även fixa några sådana där glödheta ljugarkvällar, allt i naseriets tecken. Före dess kommer det dock komma lite nya nyheter vad gäller hotspots, nya produkter mm på hemsidans nyhetsdel. Helt gratis att kolla in där då och då.
Nu ska jag hem och ta en eftermiddagstur på SUPen. Ses på vattnet, oavsett vågor, vind eller bleke!
/Jesper B
PS: Calle N på bilden, ute och ställer skåpet på Torö i höstas med Fire 5.3
Logga in för att svara.