Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing hotsailsmaui.se 2007 – äntligen!

• hotsailsmaui.se 2007 – äntligen!

Publicerad av jesper_b på 13 februari, 2007 vid 08:42

Hugg, inte hjälpte ett obärmhärtigt ötempo och en massa vind och vågor till att få klart den nya http://www.hotsailsmaui.se

Nu är den dock uppe. Fortfarande lite småpul kvar men det mesta och viktigaste finns med.

Tanken med nya sida är att det ska vara mindre skitsnack och mer action, självklart maximalt med mana!

Galleriet är riktigt fett tycker jag själv (dubbletterna ska bort) och om inte hur länge som helst kommer lite softgods och annat upp och kompletterar seglen, masterna mm. Ny banner här på konfen är också uppe ”any day”.

Välkomna att ta en titt!

/Jesper B

Som är HELT slut efter en heldag på Ho’okipa.

oaxen svarade 18 år sedan 8 Medlemmar · 13 Svar
  • 13 Svar
  • jaca

Medlem
    13 februari, 2007 vid 08:43

Kan bara säga NICE!

• jesper_b

Medlem
    13 februari, 2007 vid 08:49

Glömde: Stort tack till Anna-Karin på prego.se som gjorde den. Hon är en klippa som inte enbart får till fina hemsidor, utan även klarar av att jobba med en strulputte som jag! /Jesper B

• jonatan

Medlem
    13 februari, 2007 vid 12:11

Ja galleriet visar onekligen att det går att vågsegla i sverige också.
    Jag tyckte jag såg en av mina bilder där med, men det är OK…

• jesper_b

Medlem
    15 februari, 2007 vid 18:45

Jonatan: Vilka bilder? Vill du att jag anger dig som fotograf på dem? Vill du ha pröjs? Absolut inte meningen att använda någons bild utan attt fråga om lov. /Jesper

• budda

Medlem
    15 februari, 2007 vid 20:32

Mycket trevlig sida!!!!

• jonatan

Medlem
    16 februari, 2007 vid 09:41

Det var väl denna då? http://www.surfzone.se/pp/showphoto.php?photo=3035&size=big&cat=&ppuser=1687

Nej det är lungt att den ligger i galleriet.. Men gör du reklamposters eller så med den så vill jag ju ha pröjs.. 😉

Jag är ganska liberal när det gäller kopiering och sånt, så länge man inte använder det för att tjäna pengar. Men här känns det som sagt OK, även om den ju ligger på en ”kommersiell” hemsida s.a.s.

Jag tycker ju att det är kul om man lyckats ta en bild som någon vill använda. =)

• oaxen

Medlem
    16 februari, 2007 vid 13:59

Vad är upp?

Gång efter annan poppar version 06 upp. Bugg?

• surferboy

Medlem
    16 februari, 2007 vid 17:57

@Jesper_B 364884 wrote:

Glömde: Stort tack till Anna-Karin på prego.se som gjorde den. Hon är en klippa som inte enbart får till fina hemsidor, utan även klarar av att jobba med en strulputte som jag! /Jesper B

Hälsa Anna-Karin att den är riktigt snygg! Grymt designjobb! Hon måste lagt mååååånga timmar på alla detaljer… 😉

• anna79

Medlem
    18 februari, 2007 vid 23:21

@Surferboy 365447 wrote:

Hälsa Anna-Karin att den är riktigt snygg! Grymt designjobb! Hon måste lagt mååååånga timmar på alla detaljer… 😉

Tackar för det! Det blev många timmar med Photoshop men jag ska inte ta åt mig äran för designen för den har vi rippat från hotsailsmaui.com sajten som ni säkert redan märkt…

// Anna

• anna79

Medlem
    18 februari, 2007 vid 23:24

@Oåxen 365410 wrote:

Vad är upp?

Gång efter annan poppar version 06 upp. Bugg?

Que? Hela 06-sajten är flyttad på servern så det bör rimligtvis inte kunna hända.. Skicka gärna en utförligare beskrivning på när det händer och var du klickar så får jag felsöka.

Kanske den gamla sajten finns kvar i din cache?

// Anna

• jesper_b

Medlem
    21 februari, 2007 vid 05:52

Är det någon mer än Patrik som har detta problem?
    Patrik är det löst?

/Jesper B

• fastlandsguten

Medlem
    21 februari, 2007 vid 06:36

Funkar bra för mig.

• oaxen

Medlem
    21 februari, 2007 vid 08:02

Nu funkar det!

Bakre bommått Jesper? Har du hittat skjutmåttet? Var är alla sköna bilder från Havajjit, Jesper?

Frågorna är många…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing hotsailsmaui.se 2007 – äntligen!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.