-
Huelva España
..ligger väster om Tarifa. Ska till Spanien i påsk och har fått erbjudande att bo där..eller i Pontevedra som ligger strax norr om Porto fast i Spanien. Nån som känner til ngt om dessa ställen? //K
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › Huelva España
..ligger väster om Tarifa. Ska till Spanien i påsk och har fått erbjudande att bo där..eller i Pontevedra som ligger strax norr om Porto fast i Spanien. Nån som känner til ngt om dessa ställen? //K
Tarifa är en as-mysig surfstad. Dit Spaniens ungdomar kommer för att parta o röka hasch. Vet inte om high-lifet har kommit igång runt påsk… Under högsäsong så är det sjukt många som kitear där. Egentligen inte särskilt bra förhållanden. Men häftig känsla när kitesurf helt plötsligt är en “stor grej” i en stad. Rekomenderas!
har varit i Tarifa och vindsurfat…schysst stad håller jag med om men har hört att det runt Huelva ska vara bättre förhållanden för kite…
humm, efter en längre tids fältstudier så kan jag konstatera att spaniens ungdomar röker hasch även hemma.
Någon som har annat tips i ang Spanien. jag har tid att åka runt lite. Tarifa har jag varit i så helst någon annanstans…
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › Huelva España
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.