Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Hugardha eller Sharm…?

• flip

Medlem
    3 mars, 2004 vid 15:04

Man måste inte betala om man bara vill kita där med sina egna grejor. Det är bara om man vill ha compressor och rescue paket och skit. När jag var där var det folk som kita utan att betala.

• lafleur

Medlem
    4 mars, 2004 vid 17:38

Ja det fanns folk som kitade utan att betala.. MEN det är inte lagligt. Jag pratade nämligen med ägaren där, och han sa att man måste betala 7euro om man vill kita på Magawish..

Jag tycker det är klart värt de 7euros. Då får du tillgång till räddnings båt, om något skulle hända. Det ganska ofta “side-shore-off” i magawish, iafl då när jag var där..

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Hugardha eller Sharm…?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.