Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hugo och Fia!

• Hugo och Fia!

Publicerad av larssa på 18 februari, 2006 vid 22:02

Har ni plats over till en snall tjej som tittar over till DR om tva veckor?

Eller e det nagon annan som kanner till nat?

Halsningar fran PR!

Ps! Feta vagor har i Rincon =)

larssa svarade 18 år, 11 månader sedan 7 Medlemmar · 18 Svar
  • 18 Svar
  • hugeo

Medlem
    18 februari, 2006 vid 22:11

E hon snygg?

• larssa

Medlem
    20 februari, 2006 vid 00:24

Du har val Fia du sa va spelar det for roll, men som svar pa din fraga ar hon en riktig pingla =)

• fifi

Medlem
    24 februari, 2006 vid 14:28

e det carro? jag vill att carro ska komma hit!
    hotellet e hur fullt som helst, när kommer hon?

• luuddee

Medlem
    24 februari, 2006 vid 14:38

naj det finns plats på hottelet hos martin

• yenny

Medlem
    24 februari, 2006 vid 23:59

Humm…
    Nej det a inte carro, de a tjejjen hon rest med! Carro a hemma igen men ja vill inte aka hem i fortid a vill undersoka mojligheterna att spendera mina sista tva veckor i cabrete istallet (3-18mars) Va larssa som tipsa om at ni kunde veta ngn boende eller kanske eventuellt till och med ha plats over i nagon vra….Alltsa mellan 3-18mars. Ar lite meckande a fixa biljetter harifran Puerto rico till Dom.rep, vill ju komma undan sa billigt som mojligt 🙂 A ja maste snart bestamma mig…
    Vet ni nagot eller har nagot tips pa nagonstans att bo sa bli jag jatteglad! Annars maste jag kanske aka hem samtidigt som larssa, a det vore ju trist!

• fifi

Medlem
    25 februari, 2006 vid 02:20

det finns ett hotell längre ner på gatan som det garanterat finns plats på och det kostar 6-7 dollar natten tror jag de sa. det ligger bara 50 meter från hotellet som vi andra svenskar bor på och är helt ok! det finns tyvärr ingen plats på vårat hotell o rummet som var ledigt att dela med en annan kille är redan upptaget med.
    Alltid kul med nytt folk, hade varit kul om du kom hit!

• carroe

Medlem
    26 februari, 2006 vid 10:49

hej fia!! hoppas ni har det jättebra!! ni kommer inte bli besvikna om yenny kommer och hälsar på er, hon är en riktig pärla!! kram

• fifi

Medlem
    27 februari, 2006 vid 23:06

perfekt! det finns rum på vårt hotell nu också…

• yenny

Medlem
    1 mars, 2006 vid 01:00

Carro, va du a go! 🙂 Jag har inte hittat nagon billig biljett harifran an, men gor jag det sa kommer jag! Kan alltsa dra slutsatsen att det finns boende nagonstans 🙂 Letar flygbiljett nu. To be continue…

• yenny

Medlem
    3 mars, 2006 vid 02:31
    Fifi wrote:
    perfekt! det finns rum på vårt hotell nu också…

Hej hej!
    Jag har ingen aning om jag kommer eller inte, vet det imorrn.
    Isf jag hittar biljett, hur hittar jag till hotellet, namn? Sa jag kan ta en taxi dit, har ju en del packning.

• luuddee

Medlem
    3 mars, 2006 vid 02:54

för att hitta till hotellet tar du taxi till.. cabarete, pro cab, hotell residencia dominicana.

• carroe

Medlem
    3 mars, 2006 vid 16:16

hon är på väg, ta väl hand om na =)

• eagletech19

Medlem
    3 mars, 2006 vid 16:43

Hallå Carro
    Ska du med på festen i morgon ,först på kallis och ta ett dopp i havet sen lite beer på puben och efter det tura 1930 och efter det vet man inget:wink:
    Nä nu när jag tänker efter det blir nog för hårt för dig som bara är under 30
    ELLER ???
    mvh Roger

• carroe

Medlem
    4 mars, 2006 vid 10:09

jag har redan tackat nej en gång innan för jag skulle ju inte vart hemma egentligen.. men om där är plats och om ni inte bara vill vara grabbarna så följer jag gärna med..! ingen som tar illa upp tror du?

eagletech19 wrote:
    Hallå Carro
    Ska du med på festen i morgon ,först på kallis och ta ett dopp i havet sen lite beer på puben och efter det tura 1930 och efter det vet man inget:wink:
    Nä nu när jag tänker efter det blir nog för hårt för dig som bara är under 30
    ELLER ???
    mvh Roger
  • eagletech19

Medlem
    4 mars, 2006 vid 10:34

kom till knutpunkten kl 1845 båten går kl1930 så även om du inte bokat mat så ska du klart med det löser vi.
    Ringer dig kl 1600 så kan du komma till Anders Lydeen efter vi badat
    Mvh Roger

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hugo och Fia!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.