Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing hur ar EH kitesen?

• dirk_diggler

Medlem
    5 februari, 2005 vid 10:48

allt som står i ditt inlägg talar ju för hur lite du ska prata om huruvida olika märken är bra eller dåliga. ”Numera så blir det så sällan att jag inte hinner lära mig någonting nytt utan bara kör lite fram och tillbaka för sen dröjer det innan det blir ett nytt tillfälle.” sen undrar jag varför du är i den sittsen att du kan så väldigt mycket om kite? du kommer köra naish i botten om du fortsätter såhär. du sätter ju hela märkets trovärdighet i sverige på spel när du försöker vara nån sorts frontfigur.

• pjoter

Medlem
    5 februari, 2005 vid 11:17

fan chilla lite killen. Patrik kan ibland gå till överdrift med sitt tjat om naish men rambo e lika tjatig om sina EH. Patrik e fan en av dom få här inne som ger vettiga svar till folk som frågar saker. Jag tror nog jag kan räkna dina vettiga svar på fingrarna, å det e rätt sunkigt av över 700 inlägg.

• dirk_diggler

Medlem
    5 februari, 2005 vid 11:30

så länge det bara e små råd till nybörjare e de lugnt men kan man inget om kiting på vattnet så ska man inte uttala sig.

• anonym-anvandare

Medlem
    5 februari, 2005 vid 11:32

sitsen grabbar, sitsen

• niklas82

Medlem
    5 februari, 2005 vid 12:04

hahaha
    catfight catfight catfight

• bates

Medlem
    5 februari, 2005 vid 12:23

Ja för tusan..hade ni hållt den här nivån när ni e´ute o kitar hade ni fan fått använda periskop confused.gif

• roland

Medlem
    5 februari, 2005 vid 12:34

Svar till:

så länge det bara e små råd till nybörjare e de lugnt men kan man inget om kiting på vattnet så ska man inte uttala sig.

[/ QUOTE ]
    grin.gif grin.gif grin.gif

• patrikol

Medlem
    5 februari, 2005 vid 14:07

Svar till:

Svar till:

[/ QUOTE ]
    grin.gif grin.gif grin.gif

[/ QUOTE ]

Oväntat svar ifrån dig!

Men ingen av er förtjänar något svar.
    Bara att kolla era inlägg så ser man på vilken nivå ni ligger!

• dirk_diggler

Medlem
    5 februari, 2005 vid 14:41

jag vill bara att alla ska veta att du bara är en helt vanlig snackare utan några större erfareheter på vattnet som råkat bli moderator och fått köpa några naishkites lite billigare av kompisar. det är ju bara att erkänna att du inte har så mycket empiriskt vetande om hur olika drakar t ex är på vattnet.

• lalliso

Medlem
    5 februari, 2005 vid 14:48

Ett jävla liv på denna tråd…
    Varför går ni inte ut och kitar istället confused.gif confused.gif confused.gif confused.gif

• patrikol

Medlem
    5 februari, 2005 vid 15:04

Har tillräcklig kunskap för att uttala mig om dom saker jag uttalar mig om. Ett är att det mesta du sagt är rent skitsnack! Men det förstår dom flesta i allafall så det är egentligen ingen mening med att säga så mycket om.

Dom flesta på ett forum tycker saker om varandra bra eller dåliga. Dom som har lite vett i skallen behåller sina åsikter för sig själva och snackar kite som detta forum är tillför istället för att snacka skit om andra.

Så därför skriver inte jag vad jag tycker om dig för det skiter andra i. Likväl som dom skiter i vad du tycker om mig

• patrikol

Medlem
    5 februari, 2005 vid 15:06

Word var du ute idag på Secret? Luuddee och Henke samt pjoter och några till var där eller du fega? wink.gif

• luuddee

Medlem
    5 februari, 2005 vid 15:35

klart lalle man va på.. va hur gytt som helst ida.. dog lite mot slutet dock. men jevlit härligt jag körde 12 :a

• anonym-anvandare

Medlem
    5 februari, 2005 vid 15:42

Svar till:

Du skall slippa ett klämkäckt svar du kan få ett riktigt prakt snytting direkt!

Har inte det minsta svårt satt ta höjd.
    Så länge jag har tillräckligt med vind!

Och numera så har jag inte så mycket tid på vattnet vilket jag hade det första året jag körde då jag var en av dom som åkte mest.

Numera så blir det så sällan att jag inte hinner lära mig någonting nytt utan bara kör lite fram och tillbaka för sen dröjer det innan det blir ett nytt tillfälle.

Jag är i den sittsen att jag kan väldigt mycket om vad som är bra eller dåligt.

Du skall inte ge dig på att försöka lära mig något för då skall jag ta en lektion i vad du behöver lära dig för det lyser igenom i dina inlägg att det är en hel del.

Om du hade fokuserat på att snacka kite istället för att gnälla på allt och alla så hade det varit tacksamt.

Får hoppas att du inte riktigt förstår vilka korkade inlägg du gör ibland för då är det kris säger du så till folk du pratar med live så går du väl konstant omkring med ett blått öga.

Nej för helv…. ta tag i dig själv.

Ge fan i att tala om för folk vad dom skall säga eller inte säga och koncentrera dig på vad du själv säger istället! mad.gif mad.gif mad.gif
    Ps Ses hellre som en ”snackare” än en ”Skitsnackare” Ds

[/ QUOTE ]

han har ju ratt. rambo tjatar om sina eh-kites men han vet iaf vad han pratar om och alla vet att ta honom med en nypa salt, han forsoker inte framstala sig som nagot han imnte ar.

du daremot patrik, du snackar sa javla mycket skit sa det ar inte sant. du har ingen aning vad du pratar om sa klam igen.

ge rad utifran egna erfarenheter istallet for att bara upprepa vad du last nagon annanstans pa natet och sen latsas som att det ar din egen asikt.

for ovrigt ar ditt naish-alskande elt ogrundat och enbart lojligt. du har ju varken erfarenhet av andra eller nasihs grejer tillrackligt for att veta.

jakob

• patrikol

Medlem
    5 februari, 2005 vid 16:49

Så mycket skitsnack har nog ingen lyckats få till tidigare i ett och samma inlägg. Inte ett rätt i heller!

Rambo har ekonomisk vinnst att göra så han gör vad han behöver för att tjäna en slant.

Jag tjänar inte en krona på att puscha Naish.

Så jag talar opartiskt om alla kites.

Sen så vill du ha någon som helst respekt på ett forum så är inte anonym med ett påhittat namn rätt väg att gå.

Sida 2 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing hur ar EH kitesen?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.