Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hur är Naish V4?

• Hur är Naish V4?

Publicerad av martin på 3 maj, 2006 vid 22:14

Det verkar som att sökfunktionen inte klarar av så korta termer som v4, eller också finns det inget skrivet om den. Är det någon som kan ge en kommentar rörande Naish v4 18? Är det en 2004? Hur är den jämfört med en gammal X2 18 (den ska bytas ut)?

ric svarade 18 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • ric

Medlem
    3 maj, 2006 vid 23:02

va har du tänkt för pris på X2:an??

• rusiak

Medlem
    4 maj, 2006 vid 05:45
    Martin wrote:
    Det verkar som att sökfunktionen inte klarar av så korta termer som v4, eller också finns det inget skrivet om den. Är det någon som kan ge en kommentar rörande Naish v4 18? Är det en 2004? Hur är den jämfört med en gammal X2 18 (den ska bytas ut)?

Kör både V4 18 och tycker att den är helt ok, har dock inte så mkt annat att jämföra med av samma stl. Har även en v4 10 vilken jag gillar skarp! Snabb, gött drag mm..

Kör dem med shift-system vilket jag tror påverkar manövermöjligheten lite, känns som om den större har blivit liiite trögare.

//alex

• martin

Medlem
    4 maj, 2006 vid 15:16
    Ric wrote:
    va har du tänkt för pris på X2:an??

Det har jag inte funderat på. 2000kr utan bom kanske. Men jag hade tänkt testa den nya först så att jag vet om den känns bättre. X2:an är rätt go för att vara så stor faktiskt, men jag saknar bottendrag när det är riktig lättvind.

Tackar för kommentarerna i övrigt.

• ric

Medlem
    4 maj, 2006 vid 18:32

låte inte som om jag skulle tacka nej till om draken är hel 🙂 säg bara till om dubestämmer dig för att släppa den!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hur är Naish V4?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.