Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › hur blir det imorrn?
-
hur blir det imorrn?
Publicerad av zoolander på 19 maj, 2005 vid 16:28vem ska vart och vem kan man samåka med??
skejtar_henke svarade 19 år, 10 månader sedan 8 Medlemmar · 28 Svar -
28 Svar
-
om du kommer upp till Gbg så kan du samåka med mig ner till varberg
-
tack!om du skiter i varberg och kör näset istället så kom in om?!
-
ska köra nånstans som sagt. ska vi planera 2 resor med två olika trådar om samma sak?
-
som rubriken säger. hur blir de imorrn?
lundåkra? tid?å hur hittar man till lundåkra? har sett nån karta nångång men hittade den inte igen.
-
Johan, jag är hemma igen från det fördömda landet Norge….vi rings imorgon bitti eller så (inte innan 10 för då sover jag) måste även berätta en rolig sak……
-
hur e de man hittar till lundåkra? om de nu e dit man ska?sett nån karta nånstans men hittar den inte igen.
-
kör mot LA.. första avfarten södra blir det ja! sen tar du vänster vid statoil.. höger vid den vägesn slut.. sen kör du en bit rakt fram tills du kommer till.. hmm hamnen.. in till vänster där.. sen kör du in genom grindarna fortsätter förbi hamnen och båtarna till en parkering, därefter får du traska ca 100m. fattar du?
-
Jag Henke och Zoolander satsar på parkvägen.
Kör till Landskrona sväng av motor vägen kör in vid brandstationen/Bilprovningen kör rakt fram så långt du kan sväng höger, sen är du nästan framme fråga efter lundåkra hamnen är andra eller tredje vägen till vänster kör ner till en vändzon där svänger du vänster kör genom ett båtvarv sväng höger kör så långt du kan parkera gå över ett stycke gräs cirka 75 m sen är du framme enkelt va?
Logga in för att svara.