Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hur blir våren – omröstning!

• frisk

Medlem
    9 mars, 2006 vid 12:51

Spelar ingen roll hur den blir, nu ä man så taggad så man knappt vågar ta i grejjerna utan att göra på sig….klart våren blir kanon med “Spring Break” på Haga Park

• endy

Medlem
    9 mars, 2006 vid 12:55
    Maui-mange wrote:
    Våren kommer självklart bli asgrym……typ 10 m/s logo-höga vågor 26 grader i vattnet……..
    Jag drar ju till Maui nästa vecka…..

Gott snack Mange ni får ha det så j*vla gott
    Vi ses väl på Kastrup kanske då, annars får du hälsa de gamle så gött!

• maui-mange

Medlem
    10 mars, 2006 vid 11:33

Snackade med de gamle i morse. Första veckan har varit grym med segling varje dag. Höjdaren var i förrgår med logo-högt på Kanaha.

Hoppas det håller i sig tills vi kidz…?? kommer…

Lycka till på Irland……hur ?!%&( kunde du gör ett sånt nerbyte…….

• dr-masse

Medlem
    13 mars, 2006 vid 13:53

ah, ere bara jag som tycker mig se att i samband med fortsatta minusgrader och snö att de första kategorierna får fler och fler röster… ?

vi vår väl se om det ändrar sig med lite mer plusgrader, månne.

Själv hoppades jag på att åtminstone få känna på grejorna före resa till Irland 12 april, men det ser inte lovande ut alls, nej.

• dr-masse

Medlem
    22 mars, 2006 vid 15:05

Nu toksnöar det här. Igen.

Om jag hade röstat i min egen omröstning nu så hade nog fan alt. 1 legat betydligt närmare till hands. Skönt att åka bort snart!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hur blir våren – omröstning!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.