Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Hur e det att surfa i Tylesand?
-
Hur e det att surfa i Tylesand?
Publicerad av JOHN_j_RAMBOO på 29 september, 2004 vid 10:19Såg precis en liten go rulle därifrån, låg i ”NYA MAPPEN” på FTPn…såg bal ut som feeen
E det nått bra där?
jonasp svarade 20 år, 5 månader sedan 7 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
D funkar GRYYYMT där på alla riktningar… d e bara ett liiiiitet problem;
D blir jävligt mkt sämre i Tylösand för alla dom som har jipps… ohaltar runt m krykkor …MOhahahah
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst29 september, 2004 vid 10:40de va då jäääääääävlar, skall jag behöva krykka mej till din brevlåda för o få ut min ilska
MUPP!!!!!! satan..haha!!! den va typ klockren
-
Det är jag som gjort filmen. För det första så heter det Tylösand och där är i stort sätt aldrig bra att köra. Mer eller midre onshore. Om man nu ska köra där så är s-sv bästa riktningen. Blir då sned sideshore från vänster.
På filmen är det så mycket sideshore som det kan bli, så det var inte så bra förutsättingar, men men… -
*asg*… behöver inte ens fälla ut min näsborrar för o känna din frustration hahaha….
MEn hade du inte brutit foten så hade inte vi andra fått 3 GRYYMA ”ProRullar” att glo på!
Struggle on Krykkonen
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst29 september, 2004 vid 10:59yaya,ö eller e
okej..men annars jävligt ball rulle!
-
så mycket onshore det kan bli menar jag självklart
-
Japp secret spot X och Y och Ö är jävligt feta ställen!!!! meeeen jag talar inte om var de ligger…
Fast oops, Ö är kanske för lätt att hitta -
ringenas är rätt bra inte surfat på ett
tag men hyffsat. -
Malen och Mellby har större och renare vågor, men är man en inbiten Halmstad bög så har man nog svårt för att förflytta sig till dessa kanon ställen.
-
secret spots är stört löjligt..
Vem gömmer du den för? Alla tyskar som kommer dit eller?
Logga in för att svara.