Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hur fan får man brådan att göra en 180 i luften?..

Taggad: ,

• zehlertz

Medlem
    11 november, 2003 vid 18:33

härligt att höra att vi e fler som har samma problem…jag har också bra tetat vulcan ett fåtal gånger… o precis som dig kommer jag ungefär 90 grader innan jag daskar i ryggen i vattnet.

Den enda gången jag kommit runt så långt att jag fått känslan av att plana bakåt d va då jag försökte på grubby…det blev ju också ett fett plask men men.

• marra

Medlem
    11 november, 2003 vid 23:34

min stora fråga är inte hur man får runt brädan, utan hur man vid ett eventuellt försök undviker att få brädan upp i skrevet?

grin.gif

• niklas_s

Medlem
    12 november, 2003 vid 11:38

de får du inte. testa nåra gånger så märker du de. i början landar man nämligen i vattenstartställning med brädan åt andra hållet. gjorde ja iaf

• ola_p

Medlem
    12 november, 2003 vid 13:35

Stå inte rakt över brädan första gångerna, så landar du med brädan framför dig, så har jag gjort hittils, så nu återstår bara att man hamnar över brädan… Det där med att dra runt den med framfoten lät som det kunde vara haken…

• jpeter

Medlem
    12 november, 2003 vid 14:38

Vad menas med att man inte ska stå rakt över brädan? Jag trodde att det var just det man skulle göra?

• ola_p

Medlem
    12 november, 2003 vid 18:30

alltså sparka runt den med bakfoten istället för att dra runt den, då får man brädan framför sig, och kan få in lite känsla för hur oerhört lätt det är att få runt den, för att bli av med ev. mental blockering…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hur fan får man brådan att göra en 180 i luften?..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.