-
Hur fungerar stärnorna på användarna?
Tycker att vissa som VERKLIGEN förtjänar fler endast har typ tre medan man ser folk med fem som nästan aldrig skriver något, inte speciellt vettigt heller för den delen.
Log in to reply.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Hur fungerar stärnorna på användarna?
Tycker att vissa som VERKLIGEN förtjänar fler endast har typ tre medan man ser folk med fem som nästan aldrig skriver något, inte speciellt vettigt heller för den delen.
Du kan ju ge ngn tex 5 stjärnor, medans ngn annan kan ge ett annat betyg och då räknas det ut ett medelvärde!
Så ngn som kanske skrivit lite och har många stjärnor kanske bara har en röst
Om man då inte ger användaren stjärnor på resten av hans inlägg, minskar de då eller man måste ge honom minst 1 stjärna för att snittet ska minska ?
betyget på inlägg och betyget på användare är 2 skilda saker, tror jag
Det stämmer, det finns två betyg. Ett för tråden och ett för användaren.
/Anders
Jo, det vet jag
Snittet räknas alltså inte på antal stjärnor/inlägg utan bara på hur många han får av andra helt enkelt
Tänker du på någon särskild?
Annars lyder ett gammalt ordshpråhk:
Dricker man mera ser man flera, hmmm, hmm, hmmmmmmmm….
Nä, nu var jag tråkig. Gonatt
Ha d gott
Log in to reply.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
There was a problem reporting this post.
Please confirm you want to block this member.
You will no longer be able to:
Please note: This action will also remove this member from your connections and send a report to the site admin. Please allow a few minutes for this process to complete.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Hur fungerar stärnorna på användarna?
You must be logged in to create new discussions.