-
Hur funkar GC i juni
Tänkte dra till Gran Canaria i juni undrar hur det ser ut på vind fronten? hade dock för mig att det skulle vara bäst på hösten!
Nån som vet?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Hur funkar GC i juni
Tänkte dra till Gran Canaria i juni undrar hur det ser ut på vind fronten? hade dock för mig att det skulle vara bäst på hösten!
Nån som vet?
GC, funkar riktigt bra i Juni. De senaste 2 åren har jag varit där i två veckor i Juni, 13 seglings dagar av 14 dagar båda gångerna… 5.5 och mindre.
Kan det bli bättre?
/adde
GC är vindsäkrast på sommaren alltså blåser mest/hårdast då, åker själv 2 veckor den 25 Juni..
Världscupsseglingarna i Pozo börjar den 26 och det är riktigt skoj att se
kolla in vindstatistiken på http://www.proofboard.com/en/index.html du har en gul rad med text som rör sig där har du en länk!
Tveka inte. åk dit. en av världens vind säkraste plats.
har själv varit i Aruba, barbados, Syd afrika, Hawaii, Eilat och så GC… då pratar jag om Pozo… ska själv åka dit nu i sommar. om det går vägen så stannar jag där 7 veckor.
/Jojo
/Jojo.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Hur funkar GC i juni
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.