Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing hur funkar sjöbrisen i danmark

• svinet

Medlem
    31 maj, 2011 vid 21:17

Skall ni dra nu ui veckan eller? Brukar brisa bra i hvide sande och uppe i limfjorden. Vid den här tiden kan man vänta sig en hel del bris skulle jag säga. Vi kommer att dra ett gäng till trakten kring Agger/Krig vig men kanske även köra nere i hvide sande beroende på vind. Vart är det ni siktar på`?

• haze

Medlem
    31 maj, 2011 vid 21:26

Jo det har brisat hela tiden sedan jag kom i början av maj. Men nu börjar det bli varmt i vattnet i Limfjorden i alla fall. Körde 3/2 där i torsdag och det var inte så kallt.

Kolla in på http://fiskerforum.dk/service/vejret_online.asp så får ni direkt rapport från Agger(Thybørn) och från Hvide Sand.

Svinet: När åker du ner? Det finns eventuellt en slider och en kick i Krik-Vig om de blir klara tills på fredag.

• svinet

Medlem
    31 maj, 2011 vid 21:31

Fasen va gott Hasse! Vi börjar rörar oss neråt från gbg i morgon em men är först i dk på torsdag. Håller du till i Klittmöller?

• haze

Medlem
    31 maj, 2011 vid 21:34

Japp men är inte där förräns på lördag…

• svinet

Medlem
    31 maj, 2011 vid 21:44

oki! Men vi hör av oss om vi åker upp till Klittmöller. Vart håller du till där?`Jobbar du på Nils Juel?

• wakenils

Medlem
    1 juni, 2011 vid 04:11

brisen består av oslos kiteklubb i helgen… dvs 100 fjordaraber

• svinet

Medlem
    1 juni, 2011 vid 06:39

Hörde det osså men dem skulle nog hålla till mer i hvide sande

• lelleee

Medlem
    1 juni, 2011 vid 06:45

najs väderlänk, jag å susanne drar till hvide sande ikväll, fast ser ut å bli mer vind norrut kanske skulle svänga förvi krig-vik på vägen, å sen köra neråt på fredag.. å sen köra uppåt klittmöller på söndag

• svinet

Medlem
    1 juni, 2011 vid 09:22

Blir kanon! Kanske syns!

• lelleee

Medlem
    1 juni, 2011 vid 11:55

ja de hade vatt najs, pm’a mej ditt nummer så slår jag en signal när vi åker uppåt

• svinet

Medlem
    1 juni, 2011 vid 13:38

Gött! Har skickat mitt nr!

• lelleee

Medlem
    1 juni, 2011 vid 15:51

sweet,, nu blire party

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing hur funkar sjöbrisen i danmark

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.