Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hur gick det…

• Hur gick det…

Publicerad av anders_hoffman på 16 november, 2002 vid 23:45

… egentligen med de här ihåliga brädorna som skulle vara fyllda med luft, detta för extremt liten vikt och sjukt bra vridstyvhet. Men blev det verkligen nån produktion, de kostade tydligen 20 000+. Och därför skulle de inte tillåtas. Men finns de ute i handeln?? Skulle ju vara kul att testa en bräda på 110 l som väger runt 1-2 kg.

/Anders

rastaman svarade 21 år, 11 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • jonasp

Medlem
    17 november, 2002 vid 19:02

surfuniqe säljer ju air inside, om det är dom du menar. Deras sida görs väl om nu till 03-grejor så senast jag kolla stod det inte så mycket.
    1-2 kg väger dom inte, fast då kostar dom inte 20 000 heller.

• oscar

Medlem
    17 november, 2002 vid 19:38

AHD säljer sin godkända formularacer 98 N.T men vikter på 1-2 kg har du nog fått om bakfoten….
    Starboard har ju en space freesex i airinside teknologi men cobrafabriken klarade visst inte av denna så det byggdes bara ett 40-tal.

• anonym-anvandare

Medlem
    17 november, 2002 vid 21:14

Jag har en gammal cobra bräda? Har cobrafakbriken nån hemsida typ? Det är faktiskt en schysst bräda med några år på nacken.. Men jag har inte hittat nån info om den nånstans.

• anders_hoffman

Medlem
    18 november, 2002 vid 06:45

Jag läste första gången om brädan i “vindsurfing” där stod det att den kanske inte kulle tillåtas just för att den var så j-a dyr!

• sebbe

Medlem
    18 november, 2002 vid 12:41

Cobra finns inte längre som varumärkme. Det enda de gör, men gört det jäkligt bra, är att producera åt de flesta märke!

• rastaman

Medlem
    18 november, 2002 vid 13:50

Det finns en brädtillverkare i lancelin i WA som jag hörde skulle börja shapa ihåliga brädor.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hur gick det…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.