Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Hur gick med foten Eddie?
-
Hur gick med foten Eddie?
Publicerad av piloten på 20 juli, 2005 vid 10:58Hör av dig med info när du är hemma igen.
fredde svarade 19 år, 8 månader sedan 20 Medlemmar · 39 Svar -
39 Svar
-
Skriv gärna här Ediie – så vi vet. Ngn vilodag lär du väl få iallafall, så du har tid att trassla upp linorna.. Hoppas du mår fint.
-
Det var han med den skadade hälen? ”Vassa fenor” Eller är jag helt ute och cyklar?
-
du cyklar.. Han landade på grunt vatten idag. Såg inte ut att vara av, men svullnade ganska snabbt.
-
Jag fick sms av Eddi. Tråkigt nog har han brutit foten. Så hoppas han blir frisk snart.
-
Ok vi får som sagt hoppas han kryar på sig om han skadat sig.
-
Hälsa honom så gott. Och säg till honom att han får komma och städa min bil när han är ok igen. Sandig som fan blev den
Get well Eddie!
-
fan vad ruttet har dok sätt folk köra med gips det är inte omöjligt
-
fan inte bra det där med o landa där det e grunt. hälsa honom att krya på sig. själv stuka man bara foten ida men det va på djupt vatten landade litta hårt bara. så nu blir det väl o vila när det äntligen e lite vind. =(
-
aj fan. trist!
hoppas de läker fort så han kan ut å rocka igen!!
kommer man se eddie mkt på konfen i fortsättningen nu då. -
Du o jag eddie! jag vet hur d e! bröt fotleden för 3 veckor sen när jag va ute o kajta.
Nu ere ba o vänta 6 veckor sen e du ute o surfar igen -
Ja, det gick inte bra alls. Jag bröt hälbenet, kommer att vara gipsad i tre månader. Tack för hjälpen Anna… o stora stora tack till dig Andreas. Sorry för det med bilen… Men jag är skyldig dig en stor flaska Whiskey – Minst!
Logga in för att svara.