Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hur gick med foten Eddie?

• skejtar_henke

Medlem
    20 juli, 2005 vid 21:01

Svar till:

jag vill med ha en whiskey

[/ QUOTE ]
    Du är ju inte ens torr bakom örona. Det är vuxendricka ludde. Men du kan ju ha äppeljuice i whiskey-flasken så ser du tuff ut. smirk.gif

• pjoter

Medlem
    20 juli, 2005 vid 22:16

grin.gif grin.gif grin.gif

eddie, nu kan du ju hänga på stranden med alla brudar å skryta om den feta downloop s-bend to handlepass board-off du nästan satte då du bröt foten iaf. å du, krya på dig fort så du kan va med i höststormarna!

• melker

Medlem
    21 juli, 2005 vid 07:30

När vill du att jag kommer förbi med flum till schischan o 1000 öl så du har nåt att göra.

Bidrag till ediies 1000 öl kans postas till mig. Flummet kan postas till min postbox.

• piloten

Medlem
    21 juli, 2005 vid 08:20

Tråkigt att höra att det var illa Eddie men du får hoppa ner och hälsa på oss på beachen ändå.
    Och skit i bilen och whiskeyn, du hade gjort det samma för mig.

Krya på dig!

• annas

Medlem
    21 juli, 2005 vid 08:37

Aj fan, 3 månader.. sjukt trist. Krya på dig och kom ner och hälsa på. Du fick i allafall bästa vinden i går (längst tid på vattnet utan mongo-moln och ösregn) så det var inte riktigt en sån där ”skitdag” när du lika gärna kunnat stanna på land.

• eddie

Medlem
    21 juli, 2005 vid 16:54

Rätt kul var det att sitta i kön till akuten och hitta ett reportage om dig Anna i tidningen Hennes.

Senaste nytt om mig själv är att de ringde från akuten i morse… så det var bara att ge sig iväg igen för att bli skiktröntgad… foten är nämligen inte i så bra kondition. Läggs in för operation på tisdag. Kommer nog inte att behöva gå gipsad så länge som tre månader, men jag får inte belasta foten överhuvudtaget på tre månader.

• hugeo

Medlem
    21 juli, 2005 vid 16:55

har han kört foil nu igen?

• annas

Medlem
    21 juli, 2005 vid 17:07

nej! Operation?! Vi som typ sa att det inte såg så farligt ut (jag jämförde med Anders Landin vars fot hängde bredvid benet, så det kanske var lite hårt) Bra att du åkte direkt till sjukan ialla fall. Eddie var ganska kaxig och tyckte att han kunde låna en linda och köra till jobbet.. grin.gif
    Kul med tidningen.

• pepa

Medlem
    21 juli, 2005 vid 17:13

Bättre med hängande fötter, cleanare brejk.

Pep

• liljedahl

Medlem
    21 juli, 2005 vid 17:27

…som sagt krya på dig och hör av dig när du är i stånd att dela några pilsner efter operationen. du lät för övrigt förvånansvärt pigg och positiv i telefonen idag. jag skickar en dos helande energi till dig wink.gif.

/Jocke

• anonym-anvandare

Medlem
    21 juli, 2005 vid 18:17

hej eddie! krya på dig! tips!
    skriv bara surfing som orsak till försäkringsbolaget, kitesurf är osäkert att få igen….

• almers

Medlem
    21 juli, 2005 vid 19:15

Operera! 3 månader! det var tråkigt att höra!
    Gapa på balkongen om du behöver hjälp med nått(!), antar att 4e våningen inte är optimal förtillfället…

Krya på dig!
    Ses,
    //Peter

• marh

Medlem
    21 juli, 2005 vid 19:34

Tråkigt att höra om din fot Eddie. Sitta still i 3 månader är ju ingen höjdare.. nu är ju touren nästan slut oxo annars är det en given sysselsättning smile.gif

Krya på dig!

• hugeo

Medlem
    21 juli, 2005 vid 23:45

bara o steloperera in me lidda spiiig, så blir det bra igen

• eddie

Medlem
    25 juli, 2005 vid 14:01

Spik är 90-tal
    Jag skall ha en ny fot i titan.

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hur gick med foten Eddie?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.