Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing hur gör man ? ge mig tips

Taggad: 

• hur gör man ? ge mig tips

Publicerad av stenevinge på 18 oktober, 2011 vid 17:44

Alltså jag ligger här och laddar inför nästa session,
    jag har liksom hoppat innan när jag åkt men jag är ju inte riktigt medveten om det tror jag .
    HUR GÖR MAN?
    alltså om man har en klockren våg som strax bryter och du är på brytet precis , hur går jag till väga stegvis för att flyga högt ha kontroll och nästan sväva som man ser folk gör?

tacksam för tips inför morgondagens Björkviks brygga session kl 12:00

/Stenevinge

ingen svarade 13 år sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • stenevinge

Medlem
    20 oktober, 2011 vid 19:06

det blev ett hopp , och det blev så jävla högt att jag bokstavligen bajsade på mig, jag sattsade gärnet och var tvungen att skicka iväg brädan och segel ifrån mig med följd av att masten slog i brädan och brädan fick en spricka på nosen!
    MEN JÄVLAR VAD JAG FLÖG,,WOHOOO

• ingen

Medlem
    20 oktober, 2011 vid 21:12

Gött för dig!
    Då är det väl bara ha kvar fötterna i stropparna och armarna på bommen nästa gång så ska det säkert gå fint, hur svårt kan det vara…
    Ps själv har min fena aldrig lämnat vattnet men kan tänka mig hur gott det kändes.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing hur gör man ? ge mig tips

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.