Senaste nytt Forums Hur kan man spara en .aspx länk?

• anonym-anvandare

Medlem
    10 september, 2003 vid 12:59

det är ju bara att högerklicka på den och “spara mål som”. funkar för mig iaf.

• anonym-anvandare

Medlem
    10 september, 2003 vid 13:00
  • rabbit

Medlem
    10 september, 2003 vid 14:44
  • safesurfer

Medlem
    10 september, 2003 vid 16:47

Tackar för hjälpen funkar bra med streembox!

• anonym-anvandare

Medlem
    10 september, 2003 vid 17:45

jag lyckas inte jag är för dålig på datorer
    kan ni inte lägga in filmen på ftp

• safesurfer

Medlem
    10 september, 2003 vid 17:47

Jag kan inte få hem filmen den stannar på 130,7meg men det står att den ska vara 250meg. När man ska se så blir det bara svart. Hoppas att någon mer begåvad får hem den och lägger den på ftp:n för det är en trevlig film.

• safesurfer

Medlem
    11 september, 2003 vid 08:09

Kan inte någon vara bussig och fixa denna film till ftp:n. Jag lyckas inte ladda hem den med Streambox. Grymt irriterande att kunna titta på den men inte kunna spara den. Trodde jag hade lyckats när jag fick hem 130meg av den men sen tog det stopp.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Hur kan man spara en .aspx länk?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.