Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Hur känns hälkantshugg med boots?
-
Hur känns hälkantshugg med boots?
Publicerad av sourra på 13 augusti, 2009 vid 16:43Ptja, typ så här
[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=jBKIryphubk”]YouTube – Matt Wipeout in Cook Town[/ame]
gh0st svarade 15 år, 8 månader sedan 9 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Jag ser stjärnor i ett par minuter minst varannan session pga hälkant.
-
sourra;566215 wrote:En sån tur att han hade backless bindings…
jobbigt när man får rätta sigsjälv…
-
WakeNils;566225 wrote:jobbigt när man får rätta sigsjälv…
Nja… nu förstod du inte riktigt Nils. Innebörden var att en sån wipeout med ”backless bindings” (hahaha) eller straps (som det egentligen heter) motsvarar ett hälhugg på vatten med boots. Du får nog rätta dig själv nu. Jobbigt.
-
sourra;566287 wrote:Nja… nu förstod du inte riktigt Nils. Innebörden var att en sån wipeout med ”backless bindings” (hahaha) eller straps (som det egentligen heter) motsvarar ett hälhugg på vatten med boots. Du får nog rätta dig själv nu. Jobbigt.
Håller med nesse, jag vet att det är svårt att erkänna att man har fel, det har hänt mig oxå en gång tidigt 60tal att jag hade fel i en sakfråga.
-
Jag trodde jag hade fel en gång, men sedan visade det sig att jag faktiskt hade rätt. Så man kan nog säga att jag har haft fel en gång.
-
stebe;566357 wrote:Jag trodde jag hade fel en gång, men sedan visade det sig att jag faktiskt hade rätt. Så man kan nog säga att jag har haft fel en gång.
En gång troddes jag ha fel trots att jag hade rätt men när jag insåg att det var fel av mig att tro att jag inte hade rätt insåg jag att jag aldrig haft fel
-
Fick ett hälhugg med stroppar o heelstraps o släppte inte bommajäveln i tid. Resultatet: sprickor i bröstmuskeln o det var länge sen jag hade så mycket pain som jag hade dan efter o nån vecka efter.
Logga in för att svara.