Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Hur kreativa är ni?

• jeppe

Medlem
    28 februari, 2006 vid 17:20
    getwet wrote:
    Det där var ett ruggigt bra förslag, gillar starkt liknelsen med strecken som vi får fram i GPRS programmet.

Coolt idé med tröja och med flera nivåer på toppfartsnoteringar!!!

Ett litet design förslag!

Vad sägs om att ha flerfärgstryck och få in själva “topprepan” i svart så som det ser ut i gps programmet???

• getwet

Medlem
    28 februari, 2006 vid 19:06
    MGS wrote:
    Var när hur köper man

Det vet vi faktiskt ännu inte, men det löser vi längre fram. tbsurf och jag samt “för snabb för dig” som drar i trådarna försöker lösa det gemensamt.

Förutom det så måste jag meddela att tbsurf har loggat över 100km/h idag på GPS:n, fast på skidor. Coooooolt!

• c-g

Medlem
    28 februari, 2006 vid 19:20
    Jeppe wrote:
    getwet wrote:
    Det där var ett ruggigt bra förslag, gillar starkt liknelsen med strecken som vi får fram i GPRS programmet.

Vad sägs om att ha flerfärgstryck och få in själva “topprepan” i svart så som det ser ut i gps programmet???

• c-g

Medlem
    28 februari, 2006 vid 19:23
    Jeppe wrote:
    getwet wrote:

Om du menar den aktuella topprepan för just din session så har vi nog nått gränsen för vad som är rimligt…

• faster

Medlem
    28 februari, 2006 vid 20:07
    getwet wrote:
    Jester wrote:
    Håller med Knatte. Skall ju vara hög imponans-faktor med dessa tröjor. Så max-fart som gäller. Och jag tycker att intervallen 30-35-40-45 är bäst..

Lika bra att jag beställer en 45:a direkt till mig själv då…..:wink:[/QUOTEj

Jag har en mössa somm tobbe har stickat, det står snabbast på den. Då har man ju garderat sig mot eventuella rekord………….

• rasmus_w

Medlem
    28 februari, 2006 vid 20:29

Varför inte tipsa gps-speedsurfing.org om tröjorna och föreslå att de börjar sälja såna? De behöver ju pengar, har jag hört.

• jester

Medlem
    1 mars, 2006 vid 10:34

Jag glömde nämna att tröjans design e grymt snygg!

• the_novice

Medlem
    1 mars, 2006 vid 13:12

Håller med om att den är snygg!
    Linsurf bör ju inte vara med på alla förstås, om det går så kan man kanske reservera plats för klubb logga eller klubb initialer?
    Färgen på tishan bör väl också kunna vara valfri, vit tryck på rött kan vara rätt snyggt.

Sedan blir det väl som i reklamen med 13 rätt är respekt…. 😀

• c-g

Medlem
    1 mars, 2006 vid 17:57

Tanken är väl att en T-shirt ska förena oss “Speed” surfare: insjöseglare, sneseglare, Ölänningar, goa Göteborgare, Skåningar osv i SVERIGE

Klubbloggan blir ju inte så intressant då.
    Byt helt enkelt ut Linsurf mot SWEDEN eller Swedish på T-shirten. Då fungerar texten som den är. Hallelulja

• tbsurf

Medlem
    13 mars, 2006 vid 08:35

Kan man beställa en t-shirt nu eller ?

Getwet, C-G 2fast4U Douglas får ni ihop upplägget?:confused2:

Så här tycker jag att det ska funka:

Linsurf har en färdig administration för att hantera tröjbeställningar, betalning och frakt,
    och ett färdigt samarbete med alla leverantörer som behövs för att styra upp en sån här apparat.
    Om det är ok för inblandade inom Linsurf att ta på sej att köra detta
    så tycker jag att det är mycket bra gjort av LINSURF.

Vid beställning måste då någon inom linsurf ansvara för att kontrollera att beställaren
    har en godkänd session på gps-speedsurfing som motsvarar det som vill beställas.
    Så att tex inte jag kan beställa en 50knops tshirt. :blush:

Och jag röstar för 30-35-40-45

My 2 cents

• getwet

Medlem
    14 mars, 2006 vid 05:47

Lugn nu mannen, det närmar sig en tröja nu……

• Knatte

Gäst
    14 mars, 2006 vid 07:10
    getwet wrote:
    Lugn nu mannen, det närmar sig en tröja nu……
    Gött! För här finns en 30 knopare som vill ha en tröja 😀
  • douglas-l

Medlem
    14 mars, 2006 vid 07:41

Nu är vi på G, första t-shirtsen kan levereras om ca 3 veckor, håll ut!!
    Mer info om pris, stl, färger etc kommer innan dess!

• jester

Medlem
    14 mars, 2006 vid 08:12

Sweet!!

Är det GPS max 2 sec som gäller, eller? Såg att GetWet ligger lite tråkigt till på gps-speedsurfing isf… 😉 (34.98)

Hoppas det kommer finnas stora storlekar… En del av oss är ju lixom fullvuxna… 😉

• getwet

Medlem
    14 mars, 2006 vid 09:50
    Jester wrote:
    Sweet!!

Är det GPS max 2 sec som gäller, eller? Såg att GetWet ligger lite tråkigt till på gps-speedsurfing isf… 😉 (34.98)

Hoppas det kommer finnas stora storlekar… En del av oss är ju lixom fullvuxna… 😉

Efter den här säsongen. eller ganska snart faktiskt så blir det du som får en tråkig tröja, själv ska jag ha en ny varannan månad:wink:

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Hur kreativa är ni?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.