Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Hur kreativa är ni?
-
Bra jobbat gubbar.
Det verkar som om tröjorna kommer innan islossningen på Roxen.
Vi kanske får reka en speedstrip vid Svartåmynningen för västliga vindar.
Allt för en 30knops tischa… -
Det är ju lite löjligt att dem börjat med två decimaler på hastigheten, felet lär ju vara betydlig större, och det var väl mest för att kunna särskilja åkare som annars skulle få exakt samma speed.
Avrundar man till en decimal så blir det ju 35.0 och Getwet får sin tisha… :cool2: -
Efter den här säsongen. eller ganska snart faktiskt så blir det du som får en tråkig tröja, själv ska jag ha en ny varannan månad
JAg skall oxå utomlands i år… Hoppas på en tröja det står 40 på innan säsongen är slut…
-
The_Novice wrote:Det är ju lite löjligt att dem börjat med två decimaler på hastigheten, felet lär ju vara betydlig större, och det var väl mest för att kunna särskilja åkare som annars skulle få exakt samma speed.
Avrundar man till en decimal så blir det ju 35.0 och Getwet får sin tisha… :cool2:Jag tycker vi skall avkorta… 😀
Det roliga är ju att detta inte är ett uträknat värde egentligen. GetWet har ju faktiskt matat in 35 knop. Utan problemet är ju att värdena lagras i km/h i databasen, som konverteras tillbaka till knop när datan presenteras.
Så jag tycker nog att han borde vara godkänd för en 35:a
-
Jester wrote:Det roliga är ju att detta inte är ett uträknat värde egentligen. GetWet har ju faktiskt matat in 35 knop. Utan problemet är ju att värdena lagras i km/h i databasen, som konverteras tillbaka till knop när datan presenteras.
Så jag tycker nog att han borde vara godkänd för en 35:a
exakt, nåt sånt är det som händer, har inte räknat på det där än så jag vet inte vad det är som händer med våra decimaler, men något är det som behöver kollas upp. knop till km/h och till knop igen.
Här är getwet’s värsting 2sec, så för min del ser det ut som 35, med marginal
-
Getwet – Då kommer det en röd, grymt snygg, 35-t-shirt på posten!! (när dom är klara förstås) :cool2:
-
2fast4u wrote:Getwet – Då kommer det en röd, grymt snygg, 35-t-shirt på posten!! (när dom är klara förstås) :cool2:
För att spara på portot så kan du vänta en liten stund och skicka en annan färg och annan text på, typ 40knop….. SKA HA DEN FÖRE JESTER!!!:laugh:
-
GetWet, tänk på att det inte gills om du har på GPSen i Chevan! Om den nu gör 40 knop…
😀
-
Du Jester, jag kan backa om din survolvo eller ford va fan det nu va på E6:an om jag vill…..:wink:
-
Är det därför du ligger under mig i rankingen? Du backar mest hela tiden?? Borde gå snabbare o köra framåt? 🙂
-
Jester wrote:Är det därför du ligger under mig i rankingen? Du backar mest hela tiden?? Borde gå snabbare o köra framåt? 🙂
Slänger ett snabbt öga in på GPS speedsurfing, slår fram datumet vi östsurfers var där tillsammans med västisar och kollar in läget…….hoppsan då, hade du tång i fenan eller Jester:wink: 😉 Eller glömde du släppa handbromsen.
Jester Getwet
2sec 32.4 35.0
100m 31.3 34.3
250 30.9 32.4
10sec 31.2 34.0 -
Hmmmm… Vem av oss körde på en 79 cm bred bräda med sunkig orginal-fena?
Så handbromsen var definitivt i…Nävars. Bra tider av östsurfarna den dagen. Synd bara att vinden inte kom direkt…
-
Det är något som jag kan bita tungan av mig på än idag att man inte stannade en timme eller två till. Eller att vi kommit ned 1 timme senare….men vi tar nya tag i år och pressar varandra. Men då måste du fan släppa på Jester:laugh:
Vi kommer snart med back och allting och hälsar på, lovar att du ska få sova i min van då. Puss påre
Vi kommer iallafall ha likadana tröjor……….
-
Jao. Fi faen va snögga vi kommer vara!
Kommer nog att köra med lite snabbare saker i dom vindarna i år. Så bättre tider utlovas härmed!
Men visst var det synd att vi inte kom senare. Var helt slut i armarna på slutet när vinde tryckte på lite bättre.
-
Ja beställer en tröja med SNABBAST 05 MED 36.6. Tack på för han Surfan
Logga in för att svara.