Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hur kul är formula om man inte tävlar!!!!!

• getwet

Medlem
    28 maj, 2003 vid 20:44

Se där….något nytt som jag fick lära mig idag……
    Jag trodde faktiskt att det var trycket på kryssen som spelade roll, så har jag upplevt det.
    Men när jag tänker efter så stämmer det du säger, ett mindre segel “ballar” ju ur tidigare på slören med tanke på hur djupt du vill gå. Och med en formula så gäller det att gå så djupt och högt som möjligt.

• surferboy

Medlem
    28 maj, 2003 vid 21:02

Det ser jag bara som ett sundhetstecken! Om du hade lämnat slalomprylarna på land en perfekt 6,0 dag för att istället öva laylines med 10.9 så hade du kanske upptäckt detta men då hade du ju knappast kunnat betäcknas som frisk. Det är bara självplågare som bestämt sig för att vinna årets svenska formula cup som får för sig sådana saker.

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hur kul är formula om man inte tävlar!!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.