Senaste nytt › Forums › Hur laddar man ner videostreamingen från Hightv?!
-
Hur laddar man ner videostreamingen från Hightv?!
Publicerad av anonym-anvandare på 8 december, 2003 vid 21:36Lars K du har ju uppenbarligen lyckats några gånger!
Man vill ju ha dom här gobitarna med sig jämmnt!!
MVH HEnke
lars_k svarade 20 år, 11 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
Jag lyckades innan med “highdownload” men nu vet jag inte vafan de har gjort. de har gjort om streamningen, kanske för att så många sparade filerna…
-
Jag har också bekymmer. Fixade anslutningen på min bärbara härom dagen och det funkade hur fint som helst (sändningarna från Bonair var nästan mer än vad man klarar en mörk, blöt svensk vinterdag). Nu sitter jag på jobbet med min bordsdator och får bara besked om att det är problem med strömmen. Ligger tjänsten nere idag, eller är det jag som inte får till mjukvaran?
/Johan
-
Kan ingen ladda hem speedfilmen från worldspeedsailing med bjorn och anders den är ju riktigt lång och bra. Försökte själv med streambox filen blev typ300meg men funkade inte att titta på.
-
Har du någon länk till filmerna så kan jag eller någon av mina datorgurupolare göra ett försök..
-
Det knepiga är att det inte verka bli en länk, utan bara nån temporär typ av länk som försvinner när man stänger high.tv – fönstret. Innan kunde man köra “analyse” på nätkortet i hidownload och få fram länken, och sedan spara filen. Men det finns antagligen en lösning, man kan ju leta runt på olika forum…Nåt sparas ju uppenbarligen på ens hårddisk nånstans när man tittar…
Logga in för att svara.