Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hur långa hängsele-linor??

• anonym-anvandare

Medlem
    4 oktober, 1999 vid 19:48

från armbågen till handleden eller lite kortare. ..nes

• robin

Medlem
    5 oktober, 1999 vid 08:08

Så långa har inte jag. Dra av 1-2 dm från den längden så tror jag att det blir rätt vettigt.

/Robin

• kris

Medlem
    5 oktober, 1999 vid 11:40

Vänta lite nu, dra av 1-2 dm på sträckan mellan armbågen och handleden – då blir det ju inget kvar nästan?! Såvida man inte har chimpansarmar då 🙂
    Iof är det väldigt individuellt, jag känner en som har en linlängd a la 80-tal och som kränger/hänger något fruktansvärt, men som tycker att det passar hans segling. Jag har nog 22 cm “djup” men jag har en mycket mer upprätt segelstil än honom.

• robin

Medlem
    5 oktober, 1999 vid 13:20

Hrrm… Mina armar är nog rätt långa, ja… Men så är jag typ 1,92 i strumplästen också. 22 cm djupa låter rätt bra tycker jag (på moderna segel)

/Robin

• stefan-v

Medlem
    5 oktober, 1999 vid 15:49

Finns det en ultimat längd? Är det inte något som man provar ut utifrån den stil man har? Joviss, alltför långa eller korta tampar kan säker anmärkas på…men annars, prova på skulle jag säga. Armbågen gäller för mig, men för någon annan kan det vara alltför långt! Mvh Stefan V

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hur långa hängsele-linor??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.