Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Hur långt är egentligen 5,80?

Taggad: 

• Hur långt är egentligen 5,80?

Publicerad av anonym-anvandare på 22 januari, 2004 vid 13:52

Hej.

Dum fråga va?
    Men en 5,80-mast delas i två delar och med lite instick i överdelen blir varje lite längre än 2,90.
    Dessutom är det inte säkert att delarna är lika långa. Min Fiberspar 5,50 har längre topp än botten.
    Så vad jag vill veta är hur långt ett mastfodral innehållande den längsta formulamasten är.
    (Jag tror att NP 5,80 är längst)

Om ni är nyfikna på varför jag frågar så funderar jag på att låta sy upp en praktisk påse för att
    hålla ordning på grejerna på biltaket och jag vill inte bli blåst på att det fattas ett par cm.

Hälsningar
    Jan-Erik

anonym-anvandare svarade 20 år, 10 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Hur långt är egentligen 5,80?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.