Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › hur man fixar sin bräda snabbt och lätt (Guid)
-
hur man fixar sin bräda snabbt och lätt (Guid)
tdk svarade 19 år, 1 månad sedan 22 Medlemmar · 91 Svar
-
jag tyckte det framgick rätt tydligt att det var samma person. men det kanske inte du, jonaish, jonas, tycker?
å jag vill åsså ha en bild, gärna på er alla tre!
-
nej, jag syftade på du (som var riktat mot jonaish), jonaish och jonas (vilket uppenbarligen är jonaish egentliga namn)
jag gör nämligen en liten anspelning på jonaish oförmåga att förstå kommateringens funktion i nikkes inlägg ovan. -
Svar till:
å jag vill åsså ha en bild, gärna på er alla tre!
[/ QUOTE ]
på mina brödrar också, det får du fråga dom om
här är jag
-
Asså visa nu att du har lita soul i dig! Av med masken och visa ditt ansikte!Vi vill se picasso Jonaish nu ON REAL!
-
Hahaha, Jon-ass jonas har gjort lyckats igen, snyggast signatur och nu bäst “guid”!
En liten fråga bara, du har inte funderat på vad den medföljande spackelspaden skall användas till?
Sen bör man nog snåla på just gelcoaten, men det märker du nog när du skall slipa ned det hela till någon slags slät yta? -
Svar till:
En liten fråga bara, du har inte funderat på vad den medföljande spackelspaden skall användas till?
Sen bör man nog snåla på just gelcoaten, men det märker du nog när du skall slipa ned det hela till någon slags slät yta?[/ QUOTE ]
jo men farsan sa att det skulle va lättare med pensel och det är lite en smak sak gick lika bra med pensel
å va fan jag fick ta mycket för “killen på varvet” hade slipat lite fult men det är lungt jag slipar inte för hand!!
jag har slipmaskinoch det kommer fler bilder !!! men jag vill se hur Clemens, Chrille NAISH med flera
-
ett tips: passa dej för slipmaskinen om du vill ha nått du kallar snyggt.
-
Svar till:
men jag vill se hur Clemens, Chrille NAISH med flera
[/ QUOTE ]
men du vill se hur clemens, chrille, naish med flera vaddå?
är du så oförmågen att bygga meningar som du verkar?
om du nu inte är helt jävla dum i huvet så kan du väl ialla fall försöka bevisa motsattsen. -
Du har tur idag, här är en bild på både mig och alex.
Dock på ett vilkor; att du lägger upp en bild på dig själv -
Svar till:
men jag vill se hur Clemens, Chrille NAISH med flera
[/ QUOTE ]
hehehee
jag vill se hur Clemens, Chrille NAISH med flera SER UT
hoppsan sa ja -
Svar till:
Du har tur idag, här är en bild på både mig och alex.
Dock på ett vilkor; att du lägger upp en bild på dig själv[/ QUOTE ]
ser ni ut som två blåa bajamajor??
Diskussionen ‘hur man fixar sin bräda snabbt och lätt (Guid)’ är stängd för nya svar.