Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hur man gör vindsurfing film i Italien.. priceless

• mbkpeter

Medlem
    7 augusti, 2006 vid 21:44

Till arkivet!

• viccone

Medlem
    7 augusti, 2006 vid 22:56

hehe hmm. ja. där ser man.

• ian

Medlem
    8 augusti, 2006 vid 00:47

hehehe, får hoppas att de skämtar. och i senaste kp har barnen skrivit insändare om att de vill veta mer om paris hilton och mindre om pingviner. det är en sjuk värld vi lever i

• mes

Medlem
    8 augusti, 2006 vid 06:45

Men den var ju kul juh! Satt och skrattade hela filmen. Äntligen en vs-philm som tillfredsställer flera delar av hjärnan.

• marangen

Medlem
    8 augusti, 2006 vid 07:56

Störtskön, den grose blonda snubben var lite “look a like” med vår Dolph!

• styret

Medlem
    8 augusti, 2006 vid 14:52

fan jag ska ju till kroatien om ett par veckor… ska iofs dit med tjejen, får försöka straxa henne…

• pure

Medlem
    8 augusti, 2006 vid 21:39

Ska oxå till kroatien (Bol,Brac) till nästa vecka men det ser ut att blåsa riktigt dåligt enligt windguru och till och med regna… tur att jag har med mitt playstation portable, och min tjej förståss 🙂 .. Synd att man inte kan hyra och testa på lite formula när det blåser så lite.

PS:
    Verkar som om den ligger 1:a på movers and shakers efter steffo folket varit där..
    http://video.google.com/videomovers/swe

• styret

Medlem
    9 augusti, 2006 vid 05:01

jag ska bara dit och kröka så jag skiter i vädret… blir nog Split för mej.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hur man gör vindsurfing film i Italien.. priceless

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.