Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Hur man kan få vilket kite som helst att bli tokstabil
-
Hur man kan få vilket kite som helst att bli tokstabil
Publicerad av neven på 15 maj, 2008 vid 19:18Bara att kapa bommen till 30 cm… 🙂
stebe svarade 15 år, 8 månader sedan 19 Medlemmar · 33 Svar -
33 Svar
-
-
svårt att göra små kiteloopar med den… tacka vet jag traktorratten
-
@Neven 465750 wrote:
varför göra små??
det är det jag menar man vill väll ha den snabb, jag vill det iallafall
-
Du kan få pröva min 3:a eller min 5:a men en lång bom om du vill testa en snabb drake.. Klart man vill ha en sån långsammare..
-
@Haze 465754 wrote:
Du kan få pröva min 3:a eller min 5:a men en lång bom om du vill testa en snabb drake.. Klart man vill ha en sån långsammare..
jag hoppas dina bommar till dom drakarna redan är så korta utan att du har kapat dem. Jag menar bara att när man köper en drake får man förhoppningsvis en storlek som passar den så varför kapa?
-
Det där ni flyger har ju ändå ingen stabilitet whatsoever, spelar ju ingen roll ens om ni kör med en 10cm bom. Näää skaff en PL kite istället så får ni en som är både stabil och som ni kan svänga samtidigt.
😉 / Tobas
-
waaaah even with neoprene on that bar still looks cold in the water…. 😛
-
Kjello
Gäst16 maj, 2008 vid 04:58Dränk foilen, vattenfyll tuben, eller låt va i bagen, sen blunda och fantisera.
-
@tobas 465768 wrote:
Det där ni flyger har ju ändå ingen stabilitet whatsoever, spelar ju ingen roll ens om ni kör med en 10cm bom. Näää skaff en PL kite istället så får ni en som är både stabil och som ni kan svänga samtidigt.
😉 / Tobas
Men dem är ju såå fula!!
-
Jag har de häringa färgerna och de tycker jag är fina och som sagt de är stabilare än allt annat och svänger gör de oxå.
Logga in för att svara.