Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › hur många har surfat med tomte dress här?
-
hur många har surfat med tomte dress här?
Publicerad av JOHN_j_RAMBOO på 20 december, 2004 vid 15:29posta bilder ni som har…(o dokumenterat de) skriv endå ifall ni har det.
vill bara veta om jag o nikke var först
nordgren svarade 20 år sedan 13 Medlemmar · 28 Svar -
28 Svar
-
Tyvärr så var ni inte först. Skåningarna firar nog jul tidigare vettu
-
Spana in surferics bild i galleriet:tomte luvan e på men klimatet verkar lite bättre..
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst20 december, 2004 vid 15:38haha..ni skåningar går säkert ut på vattnet innan de börjat blåsa oxå
inga bilder? då tror jag inte på dej..moahaha. -
JOHN_j_RAMBOO
Gäst20 december, 2004 vid 15:39va e hans adress do? hittar inte han.
-
klicka på galleri o sen på 3:e sidan bland användarnas galleri e hans.
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst20 december, 2004 vid 15:43Tack!
ja det var fan “hardcore”..men dem räknas inte, han har fuskat
(annars jävligt feta bilder..måste jag tillägga)
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst20 december, 2004 vid 15:57fökk, aja..vi ligge 2a änsålänge då.
-
trettonde december, elva dagar innan er. jobbigt. jag o nikke glömde struten respektive ljuskronan. -
JOHN_j_RAMBOO
Gäst20 december, 2004 vid 16:36Ian för fan, va e det för vitts att ha tomte luva 11 dar innan jul? e ju som att gå ut 11 dagar innan de börjar blåsa..
-
Hmmm jag tror du ligger på plats 1500 eller nått tycker man har sett många bilder i tidningar mm runt ju där folk surfar med tomtedräkt eller luva.
Om du inte förstod så är det lucia den 13e och då är det många som springer omkring med luva. -
på lucia kan man springa omkring med luva. att springa omkring med luva på jul är störtlöjligt. nej då är det bara full tomtemundering som gäller. för er intresserade av torrdräkter finns denna julinspirerade variant. hoho:n brukar vara lagom.
http://www.adrenalinewatersports.com/ProdDetl.aspx?ID=303&CatID=8&SubID=17
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst20 december, 2004 vid 17:46skitbra brickan, tack för infon,hade ingen aning om att de var lucia..
Både du o ian har missuppfattat grejjen med tomte, Lucia..det hör man ju bara på namnet..LUCIAAAA..lucia krona, med en blond tjej under den..det e va man tänker när man hör lucia.
Julafton därimot..JUUULAFTOn, åh tänker barnen, det e ju då tomten kommer, han med röd dress o luva..
Alltså, nu snackar vi TOMTE SURF på högnivå..inte nåra wannabees
jaja, lägg mej på 2000:e plats om de känns bättre för dej, nu var ju inlägget om dem här o inte nåra keniser på månen.
-
Svar till:
skitbra brickan, tack för infon,hade ingen aning om att de var lucia..
[/ QUOTE ]
Det var så lite så
Logga in för att svara.