Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hur många juniorer har tänkt tävla på sm?

• Hur många juniorer har tänkt tävla på sm?

Publicerad av ian på 26 april, 2004 vid 04:25

jag är inte säker på om jag ska köra, sätter typ helikopterslag hehe. Hur är det med er andra. Jag ska i vilket fall ner o festa cool.gif

Men ser det ut såhär på stranden så är ju valet självklart!

ola_p svarade 20 år, 10 månader sedan 7 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • naish

Medlem
    26 april, 2004 vid 06:06

Tjena
    jag e sugen som fain!Men det ända jag kan är hopp.Sedan är jag jävligt nära på clew-first och helikopterslag grin.gif.

• ian

Medlem
    26 april, 2004 vid 06:12

asså, clewfirst helikopter är ju faktiskt klurigt.
    Det blir ju roligare ju fler som tävlar och som ligger på ungefär samma nivå. Kom igen nu fram med er så vi får ha lite skojs på öland!

• styret

Medlem
    26 april, 2004 vid 06:23

ja kom ner så inte ian ska behöva bli nersupen helt själv.

• herodude

Medlem
    26 april, 2004 vid 07:38

jävlar va gött det hade varit.. hmm men om vi säger så här mitt konto tillåter inte precis det, när jag nyligen köppt ny bräda.. meeeen ni är me på wave classic lr?

• ian

Medlem
    26 april, 2004 vid 07:54

självklart blir det wave classic, om man inte är proffs då och är ute på pwa-touren o löjlar sig o grejor… najjj! antar att den kommer ligga när jag har utlandspraktik! bäääääääs! hehe, iofs, om jag fortsätter som jag gör just nu får jag nog inte åka iväg på utlandspraktik ändå grin.gif

• aerial-arnie

Medlem
    26 april, 2004 vid 08:00

glömm inte abbekås aloha classic direkt efter SM, årets hetaste tävling!

• endy

Medlem
    26 april, 2004 vid 08:04

Lätt den hetaste! bra fest hoppas jag med wink.gif

• ian

Medlem
    26 april, 2004 vid 08:42

hehe, ja så kom vi tillbaks till detdär med geografin blush.gif

var ligger abbekås? crazy.gif

• styret

Medlem
    26 april, 2004 vid 10:15

skåneland om jag inte minns fel.
    men fan herodude. snylta skjuts hit och snylta sprit här tälta nån kilometer bort, hur dyrt behöver det bli?
    ät bark och kottar.

• ola_p

Medlem
    26 april, 2004 vid 14:41

Jaja, jag komma, jag komma…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hur många juniorer har tänkt tävla på sm?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.