Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Hur många juniorer har tänkt tävla på sm?
-
Hur många juniorer har tänkt tävla på sm?
Publicerad av ian på 26 april, 2004 vid 04:25jag är inte säker på om jag ska köra, sätter typ helikopterslag hehe. Hur är det med er andra. Jag ska i vilket fall ner o festa
Men ser det ut såhär på stranden så är ju valet självklart!ola_p svarade 20 år, 10 månader sedan 7 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Tjena
jag e sugen som fain!Men det ända jag kan är hopp.Sedan är jag jävligt nära på clew-first och helikopterslag.
-
asså, clewfirst helikopter är ju faktiskt klurigt.
Det blir ju roligare ju fler som tävlar och som ligger på ungefär samma nivå. Kom igen nu fram med er så vi får ha lite skojs på öland! -
jävlar va gött det hade varit.. hmm men om vi säger så här mitt konto tillåter inte precis det, när jag nyligen köppt ny bräda.. meeeen ni är me på wave classic lr?
-
självklart blir det wave classic, om man inte är proffs då och är ute på pwa-touren o löjlar sig o grejor… najjj! antar att den kommer ligga när jag har utlandspraktik! bäääääääs! hehe, iofs, om jag fortsätter som jag gör just nu får jag nog inte åka iväg på utlandspraktik ändå
-
glömm inte abbekås aloha classic direkt efter SM, årets hetaste tävling!
-
hehe, ja så kom vi tillbaks till detdär med geografin
var ligger abbekås?
-
skåneland om jag inte minns fel.
men fan herodude. snylta skjuts hit och snylta sprit här tälta nån kilometer bort, hur dyrt behöver det bli?
ät bark och kottar.
Logga in för att svara.