Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Hur många seglingsdagar har ni fått i år?!
-
Knatte
Gäst16 december, 2004 vid 19:43Hmm! Tror att mitt antal ligger på 15 ggr, max 20 ggr i år
Har helt enkelt varit dåligt synkad med vind, förskylningar och framför allt jobbet
Men jag har blivit en mycket bättre havskajakpaddlare i år, vilket säkert har dragit ner antalet surfdagar med minst 10 dar… -
jobb suger verkligen. Jag förlorade riktig många gånger i höstas tycker jag pga att jag hade obligatoriska laborationer då det blåste 10+.
Har inte alls hållt räkningen i år. Tror jag har ett konto på mytrim men det e så lätt att glömma och sen när man missat några gånger e det ofullständigt- inte lika kul. Ska se om jag lyckas nästa år. -
Ajaj bara 19 dagar för mig i år. Från aprill till december. Men sommaren var den stora boven för mig då jag jobbade som ett svin och inte hann med att surfa på 3 månader.
-
Ok, man kanske ska läsa hela tråden…
Konfmaster? Varför kan man inte ta bort inlägg? När man trycker på knappen “ja, jag vill verkligen ta bort inlägget” får man ett error 404 i ansiktet. Ska det vara så?
/jeppo, utan koll.
-
http://www.mytrims.com
du kan lägga in din utrustning och ge kommentarer till det. Det finns alltså en stor infobank om allt möjligt.
Även en massa olika spots och sen kan du lägga in dina sessions. sen finns det forum mm.
Jag e inte så insatt i sidan egentligen. -
38 surfdagar totalt varav 10 med 100l 6.2 segel,
28 dagar med 75l 5.3 som störst.
Det går att kombinera surfen med barn, hund , hus, jobb
grymt nöjd med dessa härliga dagar på vattnet! -
Brr, jag har faktiskt inte tänkt på det, men som vanligt har det blivit för lite…
Men nästa år….(eller hur!)
Ha d gött/ calle
-
Hmmmm, hur många dagar man fått hittills i år? Året är ju inte slut än men efter att ha kollat surfdagboken ser mina dagar ut så här.
Totalt 73 dagar på vattnet (alla i Sverige, inga utomlands, 4 st i Varberg resten i Stockholms län). Tveksamma eller rent ut sagt dåliga = 19 resterande 54 har varit kanonbra med varierande segling, typ speed, distans, freestyle och våg.
Jag är mycket nöjd med säsongen. Främst alla grymma vågdagar på Torö och några brutala på Väddö samt självklart Varbergs underbara förhållanden.
Logga in för att svara.