Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Hur många sticker till Apelviken nu på söndag?
-
Hur många sticker till Apelviken nu på söndag?
Publicerad av babilidoo på 14 augusti, 2004 vid 08:28Blir det surf i apel eller vart drar ni?
the_novice svarade 20 år, 5 månader sedan 6 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
stämmer forecas prognos så är nog apel bästa budet… Om man vill segla vågor iaf…
-
har precis köpt en vågis och jag måste inviga den snarast =)
smhi lovar kuling och det gör DMI ochskå -
Fan!!!!! Varför ska jag alltid åka på att jobba när det blåser!?! Inte ser det ut att hålla sig till på måndags kväll heller..:( Rippa lite för mig med i helgen!!!
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst14 augusti, 2004 vid 10:55blir de lila på DMi åker jag dit, annars blir den Beerlanda.
-
Rambo! Kom hit, vinden börjar redan komma så det blir nog en GRYM eftermiddag här!! Så kan du passa på att ta hand om colles bom…
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst14 augusti, 2004 vid 11:10Ja koooooooooooooooomer ju—snart!!!!
måste ba repa mej lite, o packa o grejjer..käka..osv,haha!skall försöka få med Colleman, men han svarar inte.
Segrövh!! -
Gött, tror det blir en fin eftermiddag/kväll… Tar du med Nicke lilltroll eller?
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst14 augusti, 2004 vid 12:09Nope, de e jag o Colleman som drar…tror han löser de på annat håll,..missuppfattade han lite värkade de som, aja.
Men vi drar nu strax, ringer sen så får du guida oss.
-
Jaja, såå bråttom behöver du ju inte, det skall ju blåsa mer i kväll… jag avaktar lite till så jag får käkat innan så man orkar hela kvällen…
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst14 augusti, 2004 vid 20:46de va änna tur du käkade lite innan du, för jääävlar vilket drag man fick idag, nästan jobbigt ett tag ju……………
-
Kommer vinden kommer jag, & Tomas!, hoppas på en kanon dag…..
bilen packad, humöret på topp nu är det bara upp till vinden……… vi ses.
//Glenn
-
DMI har rosa hela dagen ytanför varberg och onsala mätarn har legat kring tolv hela natten så jag drar helt klart ner!!!!
Logga in för att svara.