Senaste nytt Forums Vågsurfing Hur många surfare?

• wind_freak

Medlem
    29 december, 2003 vid 12:34

det verkar inte vara så många eller????? confused.gif confused.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    6 januari, 2004 vid 09:41

för många

• putte

Medlem
    6 januari, 2004 vid 15:42

Jo, det brukar vara tätt med vågsurfare runt svearikes kuster. wink.gif
    Tror bara jag har sett folk i Apelviken faktiskt.

• anonym-anvandare

Medlem
    7 januari, 2004 vid 09:16

ja då har du missat ett par kan man ju säga….

• wind_freak

Medlem
    7 januari, 2004 vid 17:20

Svar till:

Jo, det brukar vara tätt med vågsurfare runt svearikes kuster. wink.gif
    Tror bara jag har sett folk i Apelviken faktiskt.

[/ QUOTE ]

när va du i apelviken??

• anonym-anvandare

Medlem
    7 januari, 2004 vid 20:08

Allvaligt talat Putte, hur ofta vågsurfar du själv???
    Eller är du bara ännu en av alla dessa kitare/snowboard/w-surfsnubbarna som inte har nån koll alls men ändå gillar att uttala sig om vågsurfet i Sverige??!!

• zoolander

Medlem
    8 januari, 2004 vid 12:10

wowowwwwooow! cool hardcore VÅGsurfare.. som är så jävla underground att han hatar allt och alla!

• anonym-anvandare

Medlem
    8 januari, 2004 vid 18:16

Nej jag “hatar” inte kitare/snowboardåkare/W-surfare, men ibland blir man ju trött på att folk som egentligen inte vågsurfar här hemma tror sig veta allt om ämnet. Många har ju faktist inte koll nog att uttala sig. Det blir fler och fler ute i våra små skitvågor som kommer allför sällan och tro det eller ej men många vågor kan ganska ofta bli fulla med folk!
    Problem uppstår då många nybörjare inte har koll på surfregler, släpper brädor, surfar på ställen som är helt över deras nivå etc etc.
    Därav kanske den lite spydiga tonen i inläggen, OK!??
    Har ingen riktig koll på hur många som egentligen surfar i Sverige? Hur tar man reda på nåt sånt???

• putte

Medlem
    8 januari, 2004 vid 19:12

blush.gif
    Menade inte att va spydig, om du nu tog vid dej på nått vis…
    Men tycker att du överreagerade smirk.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    8 januari, 2004 vid 21:32

Nä jag syftade på mitt eget första inlägg..Fel årstid, grinigheten sätter in..
    Det är dessutom en minst sagt kass vintersäsong i år det var flera år sen jag hade så kasst vintersurf.
    Tyvärr räcker ju vågorna ibland inte till alla och i vågsurf gäller ju tyvärr inte “ju fler desto roligare” som i vissa andra sporter.
    Skulle definitivt vilja råda alla nybörjare att verkligen har råkoll på “trafikreglerna” och verkligen hålla sig till dessa. Vi kommer nog inte att bli färre som surfar, varken i Sverige eller nån annanstans!
    Kolla under tex Rules på http://www.surfblask.nu
    Visa respekt och håll undan för erfarna surfare så får ni respekt tillbaks!
    Angående trängseln på Svenska surfställen så finns den på många kända platser och kanske speciellt nära större städer.
    Vill du verkligen ha svar på hur många som surfar i Sverige så lägg in ett inlägg på Kallsupens konf, själv tror jag inte det finns nån som riktigt vet och vilka räknas? Semestersurfare som aldrig surfar hemma i Sverige eller Sommarsurfare? Räknas kanske bara åretruntsurfare???
    God fortsättning iallafall

• zoolander

Medlem
    9 januari, 2004 vid 17:53

CHILL! it´s lugnt!

• putte

Medlem
    13 januari, 2004 vid 00:37

Okidoki, funderar på att låna nånting stort som flyter nån varm dag och pröva på…
    Men jag ska nog läsa trafikreglerna först! wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    13 januari, 2004 vid 17:02

Du kan även gå in på http://www.surfline.com/surfology/surfology_borl_index.cfm där det just nu finns en hel drös med info om “trafikregler och vågsurf vett och etikett”
    Hade

• dasen

Medlem
    5 mars, 2004 vid 23:27

Va fan är detta för diskussion? Du vågsurfarn som skriver så mycket annonymt- kom fram visa vem du ä då!

• anonym-anvandare

Medlem
    6 mars, 2004 vid 10:36

dasen, lite passé va?

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Hur många surfare?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.