Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Hur många vindsurfande par finns i Sverige?
-
Hur många vindsurfande par finns i Sverige?
stefanlindmark svarade 16 år sedan 31 Medlemmar · 50 Svar
-
@AniMar 509196 wrote:
Så till alla er ensamma vindsurfande män föreslår jag att ni startar ett mentornätverk dit nybörjare kan vända sig för att hitta en ”surfmentor”. Kanske ni kan fånga upp några av dessa kvinnor/tjejer som går kurser, men som sedan inte kommer vidare med sin surfing för att de behöver någon som stöttar och hjälper till.
Det där med mentor låter som en bra idé. Alla tjejer signar upp på en hemsida (med bild) sen får man välja själv då vem man vill vara mentor åt? Jag tar gärna emot fortsättningskurser isf och går in lite mer på privatlivet.. eller, jag mena livsstilen 😉
-
simpa;510575 wrote:Det där med mentor låter som en bra idé. Alla tjejer signar upp på en hemsida (med bild) sen får man välja själv då vem man vill vara mentor åt? Jag tar gärna emot fortsättningskurser isf och går in lite mer på privatlivet.. eller, jag mena livsstilen 😉
Eller så kanske vi ska göra tvärtom, dvs killarna lägger upp sina bilder o meriter, sen får tjejerna välja utifrån sina förutsättningar:wink:
-
annasofia;510705 wrote:Eller så kanske vi ska göra tvärtom, dvs killarna lägger upp sina bilder o meriter, sen får tjejerna välja utifrån sina förutsättningar:wink:
Ingen bra idé.. :p
-
@Jester 510742 wrote:
Ingen bra idé.. :p
Tur det finns photoshop!
Jag har försökt få ut min fru på brädan, problemet är att jag är nog lite kass som instruktör, hon har bara kommit precis under stadiet då man står i stropparna och planar, då är det inte så skoj…
jag får skicka henne på kurs hos Badjanne. -
Skulle gärna bli ena halvan av ett vindsurfande par. Är redan del av ett par men bara jag surfar. Ännu.
Sett till välmenta men mycket famlande försök att själv instruera min fru inser jag att det vore en fördel att till våren hitta någon bättre lämpad instruktör i norra Stockholm. Förslag?
PS. Hon kommer inte att ta någons vågor. DS.
PPS. Foto i helfigur kommer inte tillhandahållas. DS.
Logga in för att svara.