Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Hur många vindsurfare kitesurfar?
-
Hur många vindsurfare kitesurfar?
Publicerad av hasten på 28 april, 2005 vid 12:38Hur många är vi som utför denna tyska sport?
stinger svarade 19 år, 12 månader sedan 8 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
inte än men det skulle va kul och testa funderar på att ta en kurs i sommar
-
kan man betraka sig som kitesurfare om man har prylarna men aldrig riktigt lyckats komma upp och iväg…?
-
jaså jahaja…då gäller det alltså att köpa på sig en massa coola sportprylar så kan man snart vara multiatlet..”joooo, det har jag ju provat…jo men tja alltså jo man kan säga att jag kan…”
har inte testat kite och är nog allt lite för nervös bland alla linor och höjder!
-
Jag föredrar att kalla det ”köpstark ungdom…” snarare än multisportare…
Det är ju ett känt problem hos de allra flesta surfare att man helt enkelt har FÖR mycket $$$ i plonkan och därför helt enkelt tvingas till att köpa mer,nyare och dyrare saker! DET ÄR SANT, DET ÄR SÄÄÄÄÄÄKERT!!!
-
Om nån vill ha en kite upsättning så kan jag byta min mot en bra nybörjat wsurf, typ 150L+ bräda i nyare modell, skulle behöva en till.
-
Jag har ingen kite och kommer antagligen heller aldrig att skaffa mig en, men ibland kan det se ganska soft ut när dom åker omkring med sina stora vindskydd när det knappt blåser och solen skiner!
Gjorde ett freedom-tryck mest på skoj för ett tag sen, som aldrig trycktes:
http://www.freedom.se/kitefjant.jpgOBS! Jag har absolut ingenting emot kiteare!!
Logga in för att svara.