Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hur mår Jesper Blomberg idag?

• Hur mår Jesper Blomberg idag?

Publicerad av s på 22 september, 2004 vid 13:10

Har hört talas om en sjukt hög bakåtloop som tokkraschades så att både bräda och fot gick sönder!!! I tisdags i Apelviken. Jag var själv på studieresa i Köpenhamn så jag missade dagen då Jesper var “hemma för vård av sjukt barn” wink.gif
    Otroligt att det kan vara sådan uppslutning i Apelviken en vanlig arbetsdag – har ni ingen arbetsmoral pojkar laugh.gif hehehe!!! Helt rätt!

Dagens citat: “Den som hittade på arbetet, han måtte inte haft något att göra” (Tyskt ordspråk)

/Staffan

s svarade 20 år, 3 månader sedan 7 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • the_novice

Medlem
    22 september, 2004 vid 13:23

Låter inget vidare för foten och hur förklarar man det på jobbet dagen efteråt?
    Finns ju risk för att få foten i gips och bli av med jobbet på samma gång, och inte kunna utnyttja ledigheten….

• lars_k

Medlem
    22 september, 2004 vid 13:33

Ajaj. Kan ha varit den bakåten jag såg i ögonvrån när jag var ute. Såg helsjuk ut! Innan dess hade samma kille gjort svinhöga hopp rakt upp. Tråkigt att det slutade på det viset frown.gif
    Klart impad dock =)

• adde

Medlem
    22 september, 2004 vid 14:33

Var det månne Jesper som lånade Rambos kryckor…

/adde

• dr-masse

Medlem
    22 september, 2004 vid 14:49

Se där, ytterligare “bevis” för tanken att köra SM mitt i veckan… fullt med folk i viken igen…

Hoppas Jesper är OK, mycket säsong kvar…

Loopa På! (öh, ja, ni andra i alla fall!)

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    22 september, 2004 vid 15:05

haha..den duden va det.

Skall kolla igenom min 1h 20min film idag hade jag tänkt, om man har lite tur så finns den fina backloopen med grin.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    22 september, 2004 vid 15:27

Hallloj,
    Jag mår strålande efter dessa två otroligt fina dagar med mina små döttrar som tyvärr varit lite magsjuka och inte kunnat vara på sina förskolor. Trist dock att avslutningen i lekparken innebar en “stukad” fot….

Hur som helst högerfotens främre yttre liggament är helt av i övre fästet. Även lite småtrasigt längre ner. Diverse småblödningar men inget allvarligt. Räknar vara tillbaka i parken om ett par dagar… nej tyvärr inte. Blir nog knappast sandlådelek på ett tag.

Jesper B

• anonym-anvandare

Medlem
    22 september, 2004 vid 17:02

Du Jesper, du har aldrig kajkat över till Askö (4km väst om Torö)på Syd, det är samma stenrev som Torö fast är 2m djupt 250-300 m ut och är sidshore på syd vid östra udden.
    Var ute å testade surfet i helgen det verkar faktiskt vara Torövågor med bra sideshore på syd. /Magnus Bengtsson
    /Magnus Bengtsson

• challgren

Medlem
    22 september, 2004 vid 20:47

Har funderat en del på Askö och var på G dit i helgen, men vindprognosen var inte tillräckligt stabil för att riskera att guppa tillbaka till Torö med knapp planing och liten vågis. Ser ruskigt bra ut på bilder dock.

Du har alltså seglat där? Berätta om vågen och stranden! Hur tog du dig dit?

Tillbaka till tråden: Krya på dig Jesper!

Kolla bilden på Askö från lantmateriet.

• s

Medlem
    23 september, 2004 vid 13:04

Svar till:

Hallloj,
    Jag mår strålande efter dessa två otroligt fina dagar med mina små döttrar som tyvärr varit lite magsjuka och inte kunnat vara på sina förskolor. Trist dock att avslutningen i lekparken innebar en “stukad” fot….

Hur som helst högerfotens främre yttre liggament är helt av i övre fästet. Även lite småtrasigt längre ner. Diverse småblödningar men inget allvarligt. Räknar vara tillbaka i parken om ett par dagar… nej tyvärr inte. Blir nog knappast sandlådelek på ett tag.

Jesper B

[/ QUOTE ]

Akta dig för klätterställningarna Jesper! Och för att inte tala om rutschkanorna! Farliga saker de där! Fattar inte hur man kan släppa ut småbarnspappor på sånna ställen laugh.gif

Krya på dig!

/Staffan

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hur mår Jesper Blomberg idag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.