Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing hur mycket lägger du på prylar ?

• pher

Medlem
    18 mars, 2002 vid 15:07

Detta år kommer nog att bli ett av mina billigaste =) *ler jag förnöjt*

Imbillar mig att jag nog bara behöver ett par hängseletampar och möjligen nån shorty, och kanske en bom, om det kniper, fast kanske inte. Kanske även en till mastförlängare.. Tror nästan det är allt.. Så här billigt har det inte varit sen jag började segla bräda då jag klarade mig på en utrusting för 1500 :- första året..

Men visst kommer det någon rea på på ett fint segel runt 8 kv så kan det vara läge att byta.
    Annars räknar jag väl även med att jag glömmer något på stranden eller att något pajjar..
    Men det känns bra!

Lite surfkläder kanske det också blir..

• anonym-anvandare

Medlem
    18 mars, 2002 vid 15:23

Två Jp 22 000kr
    ny 5,7 soul 5000
    två master 5000
    ny 4,2 Zone 4500
    två kolbommar 8oookr
    HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!
    Klarar inte att kolla mer.
    Carbone!!!!!!

• oscar

Medlem
    18 mars, 2002 vid 18:15

Den har inte kommit till Sverige än tyvärr.

• boman

Medlem
    18 mars, 2002 vid 19:36

Ja men det har väl alldrig varit så billigt som nu Per!?, endast 3 riggar.
    (Kollade vad Nitro3 12,5 kostade……10399.-brrrrr

• pajas

Medlem
    19 mars, 2002 vid 00:12

oki … vi ska se vad det blivit sen jag återupptog surfingen efter 5 år i träda … hade prylar från -93 kvar men inte dög det inte ..
    hmm köpte en fanatic bee 124-01 ett NP V8 8m -99
    en bom …ett hotsails stealth 6.5 -02, 1 st mast oxå ..
    sen just precis ny våtdräkt skor hansdskar huva …
    hmm en 13-14 000 sen i juli … sen köpt en vågis för 1995 som inte ja betalat än … sen måste jag ha småsegel o säkert nån mer mast osv osv …. fast rätt gott o gå o vänta på nya prylar .. hämta på posten ..klämma o lukta lite ..

• anonym-anvandare

Medlem
    19 mars, 2002 vid 15:50

nu är ju kanske inte hängtampar det dyraste i utrustningen men här kommer ett spartips!!
    köp tamp på meter nånstans och trycklufts-slang från en slangfirma. kapa till, knyt fast och ev böj till mha värmepistol. vips – kungliga hängtampar billigt som attan!

sen går du och cashar upp för en linje segel och 2 sandwichbrädor.

/Poppo

• ola_p

Medlem
    19 mars, 2002 vid 19:06

Och prutar till sig ett par tampar på köpet. smile.gif

• boman

Medlem
    19 mars, 2002 vid 21:39

Ja just det casch is king, om man pröjsar kontant säg 10000kr istället för att pröjsa med kort, borde man få 300kr i rabbat av affärs ägaren. 3% är väl vad Visa Eurocard mfl tar i avgift av butiken. jag vet att många större affärs kedjor har billigare avtal med kreditkort tex Intersport Stadium

Någon som prövat att deala på det viset.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing hur mycket lägger du på prylar ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.