Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing hur mycket vatten tål den?

• hur mycket vatten tål den?

Publicerad av anonym-anvandare på 25 oktober, 2001 vid 12:04

Misstänker att min bräda tar in lite vatten, är små hål i fogen på sidorna där det rann ut några droppar. gör det nåt när det är så lite vatten som jag tror det är, eller måste man öppna upp och kolla?

watertouch svarade 23 år, 3 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • oscar

Medlem
    25 oktober, 2001 vid 12:49

Är det hål så kommer brädan förr eller senare att delaminera, dvs allt släpper. Skulle inte segla mer med brädan utan reparation.

• anonym-anvandare

Medlem
    25 oktober, 2001 vid 13:16

räcker det att jag borrar ett hål i nosen och tömmer den +fyller igen hålen på sidorna?

• anonym-anvandare

Medlem
    26 oktober, 2001 vid 12:11

??

• johan

Medlem
    26 oktober, 2001 vid 14:51

Hål i fogen säger du.
    Hmm, luktar det inte lite hinkplast här?
    Kanske kan vara värt att byta

• watertouch

Medlem
    26 oktober, 2001 vid 15:15

Vad är det för (typ av) bräda?

• anonym-anvandare

Medlem
    26 oktober, 2001 vid 15:34

det är en mistral flow från 99, men hålen är ytterst små, vet inte ens om det är hål igenom, det som kan vara igenom är en liten spricka, men den är lagad nu, så ska jag låta det vara eller måste jag tömma på fukt?

• watertouch

Medlem
    26 oktober, 2001 vid 16:18

Är den lagad så det inte kommer in mer vatten är det ju inga problem.
    Tror du att det finns vatten kvar kan du ju sätta den på tork i nåt varmt rum över vintern genom att öppna luftskruven och låta den ligga med hålet neråt.
    Skulle det vara mycket vatten är det nog bättre att borra hål i nos eller akter och låta den stå upp å torka.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing hur mycket vatten tål den?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.